Er dette rød zebra?

Heisann.

Lurer litt på nå hvilken fisk jeg egentlig har.Er ikke allti de i butikken vet hva de snakker om.Golden har jeg,så det er greit.Men er de røde zebraene jeg lurer på.også de som nesten er helt sorte.

Virker ut som jeg har forskjellige typer zebra.Tror jeg har den orange typen,der begge er lyse.også er det den lilla/blå da som jeg er usikker på.

Den blir enda mer knall enn det som vises på bildet.Mer lilla enn blå egentlig
Ser Golden din ja. De andre vil jeg tro er Hongi (lilla med gule finner), hoene er brunaktig og Rød Zebra (den med flekkene).
fisken på bilde nmr 2 er ikke en hongi. Er den alltid den fargen eller pleier den å farge ut å bli lysere ? Den ligner litt på afraen min
Grrrotle
fisken på bilde nmr 2 er ikke en hongi. Er den alltid den fargen eller pleier den å farge ut å bli lysere ? Den ligner litt på afraen min

Den pleier og bli lysere
Hvordan går det og ha flere forskjellige da?Da tenker jeg på kryssninger.kanskje jeg får tynne ut gruppen slik at det blir riktig oppi der.

Den lilla og den lyse med flekker,fikk jeg beskjed om var rød zebra.Kjøpte en trio.Er ganske kjedelig om jeg ikke har fått make fisk.At de jeg har fått egentlig er to forskjellige typer.

hun på det siste bildet fikk forresten yngel igår.Helt svare var de,så er vel bare hanner der tenker jeg
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap