Ups! to endlers-hanner som har fekta litt for mye.. :s

Når man har flere hanner sammen, så kan det bli litt masse testosteron og slossing. Disse har klart å drive det litt for langt i deres måling av sverdlengde, og faktisk endt opp med å bli hekta sammen.

Jeg har putta dem oppi ei lita bolle for å klare å få et bedre bilde.

Er det noe håp om at de kommer til å slippe taket, eller er det bare å helle kokende vann over, og la dem få hilse på dodraugen?

Har aldri opplevd noe lignende før, så jeg aner ikke... De svømmer rundt nå, men når de evt. ser ut som om de blir slitne, så kommer jeg definitivt til å avlive dem.

Ps: På bildene ser de litt unormale ut, men det er bare fordi bildet er uskarpt.
Hektet sammen? Hvor er de hektet fast i hverandre og med hva?
Det burde vel gå an å skille dem...? Er det finner, så bruk en saks. Finner har hverken blodårer eller nerver og gror ut igjen.
Øh, jeg sa sverdet, fordi jeg altid staver det ordet feil... gonopendium? Eller skal jeg rett og slett si tissefanten? :P Vil den vokse ut igjen? Hva med han som har fått den opp i rumpa? Vil ikke han få det litt ille også hvis jeg prøver å dra dem frahverandre? :S

Noen som har opplevd dette fenomenet, og vet hvordan jeg skal hjelpe dem?
Aggi
Øh, jeg sa [I]sverdet[/I], fordi jeg altid staver det ordet feil... [I]gonopendium[/I]? Eller skal jeg rett og slett si tissefanten? :P Vil den vokse ut igjen? Hva med han som har fått den opp i rumpa? Vil ikke han få det litt ille også hvis jeg prøver å dra dem frahverandre? :S Noen som har opplevd dette fenomenet, og vet hvordan jeg skal hjelpe dem?


hmmm... Har de endelig kommet ut av skapet og bevist sine "homoakter"? *kremt* hehe... :P

Sikkert godt for de å få offentliggjøre sine følelser for hverandre!
Ser nesten sånn ut, ja
Men jeg tenker det dreier seg om en slags rivalisering...
Aha. Det er altså gonopodiumet som er... hekta

Jeg ville rett og slett klippet dem fra hverandre. Men samtidig...hvorfor han som har fått den opp i rumpa ikke klarer å komme løs... Den var litt kinkig... Om du forsøker å nappe ut stumpen etter å ha klippet, kan det jo skje noe med "analen". Så stumpen bør jo få bli der og falle ut av seg selv.

Enten må de avlives eller så må et kjapt *zipp* med saksen til. Da slipper de iallefall å leve som siamesiske tvillinger.
Jeg ville gjort det og latt dem være i den bollen for å se om de kvikner til og kanskje den gonopodium-biten i analen kommer ut av seg selv ved neste bæsjerunde
Høres slemt ut, men jeg må vel gjøre et forsøk.. Ser ut som om jeg må foreta snittet over vann, ellers er det umulig å få det til... Jeg gir dem et forsøk, og så får de komme oppi litt lettsalta vann, tenker jeg...
Inaktiv bruker
haha, nå lo jeg godt:O her ser vi da to homoseksuelle endlers guppy, som enderlig har kommet ut av skapet, etter å ha sloss om hvem som har størst sak:O
jaja, pi..en hans kan vel ikke sitte så veldig godt fast? eller røv er kanskje trangere enn f...e...
men må vel kunne være mulig å dra dem forsiktig fra hverandre? jeg mener, han får den jo ut selv, men det er jo på dama da... kanskje dem rett å slett har kost seg altfor mye?:O
Et godt fuktet/vått håndkle på bordet foran bollen, saksen klar ved siden av (helst den minste saksen du har), og opp med fiskene. Legg dem på håndkleet, og klipp kjapt. Tilbake i bollen igjen, og så er det bare å observere.
Jeg klate å klippe dem mens de var i håven, over vann... De lever iallefall, men han ser nå en smule fortumla ut, han som fikk den avklipt...
Grunnen til at de henger sammen, Vegar, er nok krokene som sitter på enden av "organet". Og de satt jaggu godt fast, for da jeg skulle dra vekk noe mose de hadde vikla rundt organet, så ble de løfta opp etter dette. Jeg måtte faktisk knytte opp mosen for å få dem løs fra den, og neimen om de slapp taket imens... :S Snakk om forviklinger..
Inaktiv bruker
dæven:O
jaja, å bli løfta opp etter saken sin er vel ikke det man ser mest fram til:O heller ikke å få den avlklipt:O jaja, du får håpe det går bra
vegar haugerud
dæven:O jaja, å bli løfta opp etter saken sin er vel ikke det man ser mest fram til:O heller ikke å få den avlklipt:O jaja, du får håpe det går bra;)

Ja, bare en passer på at en ikke stikker den inn hvor som helst, og i hvem som helst, så slipper man nok unna med hva som helst. ;P Var ikke den dyp? ;P
Inaktiv bruker
haha:P ganske grov humor du har aggie, men heldighvis har jeg et godt forhold, som der man ikke stikkern inn hvor som helst:O haha, føler at jeg deler litt for mye nå:O men det du sa var dypt, å grovt:O
Har hørt at dette kan skje med mennesker også hvis de blir tatt på fresken... Fy Aggi, slutt å glo på fisken når de koser... Eller rett å slett hiv nedi en boks Kløver-varslin og la de klare seg selv..
gi de beskytelse(kondom)
Inaktiv bruker
ja, kanskje det glir lettere da:O røv... er vel kanskje ikke det fisker er mest utsatt for, men dette tok i hvertfall kaka, elelr hva folkens??:P
Hehehe... To fisker som driver på på den måten der er jo litt vanskelig å ikke legge merke til... ;P

Vel, vel... Jeg har booket hotellrom til dem.. De skal få holde på så mye de orker i en 12-liter med tanglopper... Men med avkappet utstyr på den ene, og den andre med restene av det avkappede utsyret kjørt opp i en viss ende, så virker det ikke som de har lyst til annet enn å glane på hverandre og flekse med finnene...
Inaktiv bruker
fy faen jeg ler godt når du prater sånn aggi, for du får det til å høres så komisk ut:O men jaja, hadde nok sett litt rar ut jeg å, hvis jeg hadde hatt avkappet utsyr å resten hadde sitti igjen oppi baken på en parringskamerat:O men jeg er heldighvis ikke homofil, selv om jeg for all del ikke har noe imot homofili:O
er mann homo så er man homo
Hehe, gutter... Nå må dere ikke rote dere helt bort...
Tilfeldig bekjentskap
© Stefan Larsson
Reklame for plussmedlemskap