- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Algeproblemer i et rekekar
Algeproblemer i et rekekar
Postet 18.07.08 kl 20:02
Postet 18.07.08 kl 23:26
Jeg blir litt forundret over at så mange mennesker skal ha en fisk for enhver oppgave, istedenfor å gjøre den selv. Enkelte spør til og med om det finnes fisk som spiser bæsj, så de slipper å slamsuge akvariet selv...
Det er nok ikke videre lurt å stappe noen algespisende fisk nedi dette karet på bare 19 liter. Det er ikke plass rett og slett. Du må da kunne klare å skrape litt alger selv? Det er jo en del av det ukentlige vedlikeholdet med et akvarium. Puss rutene på innsiden med en liten dott med vanlig, hvit filtervatt, og de blir gullende rene
Litt jobb må man tåle når man har husdyr, enten det er hund, katt, fugl, marsvin eller fisk
Det er nok ikke videre lurt å stappe noen algespisende fisk nedi dette karet på bare 19 liter. Det er ikke plass rett og slett. Du må da kunne klare å skrape litt alger selv? Det er jo en del av det ukentlige vedlikeholdet med et akvarium. Puss rutene på innsiden med en liten dott med vanlig, hvit filtervatt, og de blir gullende rene
Litt jobb må man tåle når man har husdyr, enten det er hund, katt, fugl, marsvin eller fisk
Postet 18.07.08 kl 23:32
Endret: 18.07.08 kl 23:32
Hvem snakker om fisk ? Desuten hva er så gæli med å skaffe seg nyttedyr ? Har lett litt selv etter at jeg skrev innlegget, og fant ut at denne er algespiser. Tror faktisk jeg så slike på TAM i Fredrikstad her om dagen..
Postet 19.07.08 kl 00:52
Endret: 19.07.08 kl 00:52
Postet 19.07.08 kl 02:00
Postet 19.07.08 kl 03:51
Postet 04.08.08 kl 11:42