Blue diamond

Heisann!

Jeg har 4 Blue Diamond, 2 med gule øyne, og 2 med røde øyne.

Hvorfor er det sånn, og har det noen betydning?
T.Toresen
Heisann! Jeg har 4 Blue Diamond, 2 med gule øyne, og 2 med røde øyne. Hvorfor er det sånn, og har det noen betydning?

Er det VF eller F1 discus?
Vidar Alfei
[QUOTE=T.Toresen]Heisann! Jeg har 4 Blue Diamond, 2 med gule øyne, og 2 med røde øyne. Hvorfor er det sånn, og har det noen betydning?

Er det VF eller F1 discus?

vet ikke...
I og med at dette er oppdrettsdiscus så kan det muligens være noe med "genene" som gjør at de får forskjellige farger på øynene, Vet du noe om foreldrene til disse? Hvor kommer fiskene fra?
Vidar Alfei
I og med at dette er oppdrettsdiscus så kan det muligens være noe med "genene" som gjør at de får forskjellige farger på øynene, Vet du noe om foreldrene til disse? Hvor kommer fiskene fra?

Vet ikke noe om foreldrene, da disse var blant Discusene som fulgte med akvariet. alle Discus som fulgte med (19), kan, hvis interesse, sees på denne lenken
T.Toresen
Vet ikke noe om foreldrene, da disse var blant Discusene som fulgte med akvariet. alle Discus som fulgte med (19), kan, hvis interesse, sees på denne lenken [URLBLOCK1]

Syns de så meget flotte ut, men så ikke noe forskjell på øynene på de Blue Diamond som du hadde på bilder her.
Vidar Alfei
[QUOTE=T.Toresen]Vet ikke noe om foreldrene, da disse var blant Discusene som fulgte med akvariet. alle Discus som fulgte med (19), kan, hvis interesse, sees på denne lenken [URLBLOCK1]

Syns de så meget flotte ut, men så ikke noe forskjell på øynene på de Blue Diamond som du hadde på bilder her.

okay, ikke gode nok bilder da...

Takk for din hjelp.
T.Toresen
[QUOTE=Vidar Alfei][QUOTE=T.Toresen]Vet ikke noe om foreldrene, da disse var blant Discusene som fulgte med akvariet. alle Discus som fulgte med (19), kan, hvis interesse, sees på denne lenken [URLBLOCK1]

okay, ikke gode nok bilder da...

Takk for din hjelp.

Da jeg ikke i nåværende øyeblikk kan ta nye bilder av disse fiskene, må du nesten gå ut ifra at jeg ser riktig, nemlig at av de 4 er det 2 med gule øyne, og 2 med røde.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap