Fòring av yngel (guppy)

Hei, jeg lurer på om noen kan si meg sånn ca hvor lenge man skal fòre yngel med oppmalt flakfòr? (Guppy yngel er det jeg har)

Er det særlig mye lenger enn 6 uker? Jeg har yngel av så og si alle størrelser.

MvH Tom
Du kan mate med oppmalt flakfor. Men hvis jeg kan anbefale noe så er det å mate med avskallet artemiaegg. Det er knall, inneholder masse næring for fiskene.
Alexus
Du kan mate med oppmalt flakfor. Men hvis jeg kan anbefale noe så er det å mate med avskallet artemiaegg. Det er knall, inneholder masse næring for fiskene.


Jeg fòrer med oppmalt Guppy-flakfòr akkurat nå, har ikke hatt råd eller mulighet til og anskaffe artemiaegg. Men jeg lurte jo egentlig på hvor lenge man skal fòre med dette. Altså, hvor lenge før man kan fòre vanlig?

Setter pris på alle svar.
Tror de er ganske så store nok til å ta vanlig for ved 2-3 ukers alder. Er ikke helst sikker.
Du gir de større etter hvert som de vokser. Har yngel på et par mnd jeg, moser flakene litt mindre enn hva jeg gjorde før.Altså lar flakene være litt større Prøv deg fram å se på hva de klarer å spise. Det var mitt råd

Varmt til meg, litt dålig til å forklare meg i varmen hehe
simoone
Du gir de større etter hvert som de vokser. Har yngel på et par mnd jeg, moser flakene litt mindre enn hva jeg gjorde før.Altså lar flakene være litt større Prøv deg fram å se på hva de klarer å spise. Det var mitt råd ;-) Varmt til meg, litt dålig til å forklare meg i varmen hehe


Hehe! Helt enig, men skjønner hva du mener. Får vel rett og slett bare se etter ja.. Siden jeg har litt av alle størrelser så og si, får jeg mixe litt kanskje.
Tilfeldig bekjentskap
© Aram A.
Reklame for plussmedlemskap