Sopp på l201?

Hei jeg har et problem med mine L201, det ser ut til att di har fått sopp ,det er på 3 av mine L201, den ene har store sår på den ene siden og puster veldig fort, se bilde (beklager dålig kvalitet)og di andre har dotter på finner og kropp, di andre fiskene går og napper på disse fiskene hele tiden, jeg har prøvd med esHa 2000 i 4 dager nå, og i dag begynte jeg å behandle med exit håper på noen fine råd.
Inaktiv bruker
Fulgte du doseringen på Esha 2000? Hvis vannet er bløtt, altså GH under 4 skal doseringen dobles. Evt. kan man øke GH litt før medisineringen.
Hei Gh ligger på 5 og PH på 7 jeg burte ha doblet dosen.Det er bare L201 som har dette er ikke det litt rart?
Inaktiv bruker
Selv har jeg GH på 2 i kranvannet her, og opplevde for en stund siden at Esha 2000 ikke virket. Etter en runde med dobbel dosering var soppen borte. Slo meg at det kunne være tilfelle hos deg og, men når GH i karet ditt er på 5, skulle det holde med dosen som står på pakken.

Ikke så mye hjelp fra meg da, men håper det ordner seg med de flotte mallene dine. Det er så frustrerende når medisinen ikke virker.
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap