Rar oppførsel

Noen som har sett en fisk gjøre noe slikt? Jeg har sett den gjøre det flere ganger nå så jeg benyttet anledningen til å filme det.

Video
tja, ikke helt likt, men jeg har en liten video av disse to raringene

malla gav jeg tilbake til butikken etterhvert, kuhliene har jeg ennå men den oppfører seg ikke sånn lenger. holdt på sånn de første par dagene, nå har det bare raptuser sånn av og til, fyker frem og tilbake, opp og ned langs hjørnene. rare fisk :p
Sanne
tja, ikke helt likt, men jeg har en liten video av [URL=http://smg.photobucket.com/albums/v720/ladonia/aquarium/?action=view¤t=fishdance2.flv]disse to raringene[/URL] malla gav jeg tilbake til butikken etterhvert, kuhliene har jeg ennå men den oppfører seg ikke sånn lenger. holdt på sånn de første par dagene, nå har det bare raptuser sånn av og til, fyker frem og tilbake, opp og ned langs hjørnene. rare fisk :p

Dette er den berømmelige Botia-dansen

Men videoen i trådstarters tilfelle er jo ikke en Botia? Har selv sett at Cory også gjør dette de første par dagene i karet, så jeg tror ikke det er unormalt
tender
[QUOTE=Sanne]tja, ikke helt likt, men jeg har en liten video av [URLBLOCK1] malla gav jeg tilbake til butikken etterhvert, kuhliene har jeg ennå men den oppfører seg ikke sånn lenger. holdt på sånn de første par dagene, nå har det bare raptuser sånn av og til, fyker frem og tilbake, opp og ned langs hjørnene. rare fisk :p

Dette er den berømmelige Botia-dansen

Men videoen i trådstarters tilfelle er jo ikke en Botia? Har selv sett at Cory også gjør dette de første par dagene i karet, så jeg tror ikke det er unormalt

malla var jo ingen botia :p det var forøvrig sugekoppen som startet dansen, den holdt på sånn i flere dager, hele dagen. var bare av og til at kuhlien var med, den styrte på til den ble sliten, så tok den seg en pause. virket som det var samme kuhlien hver gang og. malla var forøvrig noe som lignet en kineser, bare ikke gul :p
[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v720/ladonia/aquarium/th_fishdance1-1.jpg[/IMG]

coryene mine var ganske ville de første dagene, stimet opp og ned langs hjørnene. har jo buede hjørner i front, og det er kun der de stimer opp og ned.

edit: neimenn, hvorfor blei linkene så rare denne gangen?
Sanne
malla var jo ingen botia :p coryene mine var ganske ville de første dagene, stimet opp og ned langs hjørnene.

Dette var igrunnen det jeg mente På videoen din var det en Botia og 1 malle (som jeg syntes lignet litt på en Botia faktisk) som utførte Botia-dansen, og i tillegg er det samme observert med Corydoras. (og sikkert mange andre arter, for alt jeg vet). Altså; antagelig er det ganske normalt

Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap