- Hjem
- Forum
- Fór og fóring
- Skal bort i 4-5 dager hva anbefaler dere at jeg gjør...?
Skal bort i 4-5 dager hva anbefaler dere at jeg gjør...?
Postet 06.08.08 kl 16:53
Fisker klarer seg lenge uten mat så 5 dager skal gå greit.
Fiskene spiser alger og så er det altig litt matrester på bunn.
Du må ikkje ta i Weekendertabletter får den løser seg bare opp i vannet og det kommer Nitrit, og då kan fiskene dø.
weekenderfor er bare lakt for å tjene penger !
eg høyrte på noen som var i ein akvariebutikk å ville kjøpe weekenderfor men då anbefalte dei i butikken å ikkje kjøpe det, og heller la fiskene gå uten mat i ein uke
Fiskene spiser alger og så er det altig litt matrester på bunn.
Du må ikkje ta i Weekendertabletter får den løser seg bare opp i vannet og det kommer Nitrit, og då kan fiskene dø.
weekenderfor er bare lakt for å tjene penger !
eg høyrte på noen som var i ein akvariebutikk å ville kjøpe weekenderfor men då anbefalte dei i butikken å ikkje kjøpe det, og heller la fiskene gå uten mat i ein uke
Postet 06.08.08 kl 17:14
Postet 06.08.08 kl 17:15
Postet 06.08.08 kl 17:15
Postet 06.08.08 kl 17:18
MC DarupEr det mose eller noe ilag med yngel + reke? Jeg ville ikke gjort noe, hvis du ikke har noen du stoler helt på som kan stikke hodet innom å gi litt mat til yngel :) Det verste er ofte at passere gir for mye mat, du må evnt gi strenge intruksjoner om mengde.
i yngel og rekekaret er det
javamose
gaffelmose
javabregne
vasspest
har ikke så stort nettverk rundt her, og slettes ikke slekt ((
Postet 06.08.08 kl 17:24
Postet 06.08.08 kl 17:26
Jeg ville ikke tatt sorgene på forskudd. rekene er null problem, de finner mer enn nok smått og godt i mosen. De helt minste guppyynglene er mest sårbare, men også de har gode sjangser til å finne mat i mosen. Jeg tviler sterkt på at samtlige går tapt. Men er det mange kan kanskje de svakeste bukke under.
Postet 06.08.08 kl 17:28