Er du interressert i l134?

Har en venn som har mulighet til å ta med noen av disse til Norge.
Lovet derfor å forhøre meg litt om hvor mange av dere som er seriøst interressert i disse mallene, og evt. antall som kan vært aktuelt.
(Dette for å få vite hvor mange han kan ta med.)

Regner med at en del av dem vil være så store at de kan kjønnsskilles.
Pris vet jeg ikke enda.
Jeg er veldig interesert, skal iallefall ha 3 stk til. Og om det hadde vært mulighet å bestille med kjønn, så hadde jo det vært gull
Tør ikke å love gull og grønne skoger, men håper og tror det skal flaske seg!
Men da får du jo bare si i fra om dette blir noe av pris, størrelse osv. For er garantert flere her inne som er på jakt etter disse.

jeg har til nå kunn klart å skaffe meg 3 stk, men har ikke jobba veldig mye med det i sommer da.
Gir løpende informasjon så fort jeg vet noe mer!
Går alt bra, er de her i løpet av ca. en måneds tid.
*Gledermegogventerspent!*
Inaktiv bruker
nei så søren, jeg er kjempe interessert gitt men vil først å fremst vite pris, så jeg vet hvor mye jeg har råd til
minnesund? er det mulig å få de levert hit? er minnesund lange stykket unna egentlig?
ca 57 mil.tar bare 13 timer å kjøre
Inaktiv bruker
ok, næmmen så flott da drar jeg ikke dit i nærmeste fremtid:P F... eller, å jeg som har lyst på slike-.-
går fint å komme fram. hiver du deg på syklen kan du rekke det
Er intressert jeg og-i 5-10 stk. Så bare ta med jeg kjøper.
Vegar - disse må nok evt. hentes her i distriktet.

Til dere andre:
Denne tråden la jeg ut kun for å evt. kunne hjelpe dere som har lett etter L134, men ikke fått tak i den.
Tar ikke opp bestillinger, vil bare vite om det er noen vits i å be om flere enn de jeg ønsker å holde selv.

Disse vil da evt. bli lagt ut under kjøp og salg på et senere tidspunkt.
Ja jeg er interessert.
Olav
Ja jeg er interessert.

Eg og,

Men korleis skal du Olav få tak i dei ?
Skal du hente ?
Hvis du skal det, håper eg at du kjøpe noen til meg og så får du penger av meg når du reiser å henter,så når du har henta dei, kommer eg og henter deg hos deg.
Om det blir aktuelt så fikser jeg vet du.
Hei
Jeg er også inntresert i noen l-134
hadde tenkt å skaffe meg en gruppe etter jul når jeg har fått satt opp en reol til.
Veldig intresert
vil gjerne ha 4 stk om pris er overkommelig
ta kontakt pr mail om mulig

mvh
svein r hansen
Inaktiv bruker
Et lite hint til de som sliter med å få tak i L134: 8 stk er til salgs i denne annonsen.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap