Amazonasjungelen varer jo ikke evig vis vi menesker forseter det spile som er i dag =;-c

Inaktiv bruker
amazonasjungelen er spesiel jungel som er i fare.vis vi menesker forseter å ødlege det flote milijøet.og det er ikke bra.jeg så på tevet her for noen uker siden.at det var en idiot.som hugde ned svære trær i brasil.på grund av han vile tjene penge.og han gjore den hoksten uloveligt.og det var jo til papirproduksjon.og sån grådihet gjør meg rasene.og når jeg mener rasene.så er det ikke snak om litt sinde.men et så stort at.jeg nesten hade lyst å dra ned der og rivened frapriken.til dem en steg av gangen.fnis
Inaktiv bruker
I dene junglen fines det flere uoppdagete skater
det er en av reise målene mine.så jeg vil ikke at amazonasjungelen.skal for svine for got.for det er jo flere dyre og plante arter.i den jungelen som fremdeles ikke er oppdaget =
Det er derfor regjeringen har satset på å verne store deler av den tropiske regnskogen
Inaktiv bruker
jeg syns det er bra men når jeg fik se det på teven så ble jeg så sint når none herteløse menesker kune gjøre noe slikt =
Når spørsmålet står om overlevelse velger mange den enkleste utveien, og det er i denne sammenheng å kutte ned skogen.
Inaktiv bruker
ja men det bor jo inianerstamer inni jungelen som står i fare for å dø ut og det er domt =;-C
Husk på at de som hugger ned skogen gjerne ikke har så mange andre muligheter. Det er mye fattigdom i sør-amerika, og går man sulten kan man ikke tenke så langt fremmover.
Inaktiv bruker
det var ikke en såramrikaner som drev irmae men en norman =;-D
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap