Arrowana - ofte kjent som aros. litt farger (side 3)

hei
her er det flere bilder av fisken min,
ble litt bedre nå.
Inaktiv bruker
jeg kjener på meg at jeg fik.veldig lyst å skafe.meg en Silwer Arowana.for di synes jeg er finest =
Hei David G!
Hehe det er smak og behag det vettu,de er veldig lette å få tak i selges som regel på de fleste fiskebutikkene=O)
Tøff fisk Gulling. Hva forer du "slasken" med?

Til david g: i kjøp/salg seksjonen her på AF er det 2 silwer Arowana tilsalgs nå. 1 stk på 55 cm og 1 på 40 cm. Noe for deg da vettu:
Inaktiv bruker
jep di har set men.har ikke stort nok akvarium.til å holde slike fisker =;-C
DiscusGeir
Hei Ken. Idag har jeg Arowana (Jardini) fra 800,- og oppover. Røde som denne vil koste ca 15.000,- i str på 10-15 cm. Den som vises på bildet er nok sine 50 cm mao ca 3 år gammel, prisen vil da være litt...høyere..::) Enjoy it! flere kommer::)


Leste på nettet om en arowana, som da er den dyreste akvariefisken til 24.000 kr.....opss! da bør man vel ha vannverdiene i orden....

chili red arowana





Ja de koster litt kroner disse.
Man kan egentlig få de omtrent så dyre som man "vill".
Men hadde jeg hatt plass så skulle jeg helt klart hatt en rød/svart arrowana, og det kommer etterhvert.
Noe av det fineste og råeste som er å oppdrive i ferskvann.
Bettina
[QUOTE=DiscusGeir]Hei Ken. Idag har jeg Arowana (Jardini) fra 800,- og oppover. Røde som denne vil koste ca 15.000,- i str på 10-15 cm. Den som vises på bildet er nok sine 50 cm mao ca 3 år gammel, prisen vil da være litt...høyere..::) Enjoy it! flere kommer::)


Leste på nettet om en arowana, som da er den dyreste akvariefisken til 24.000 kr.....opss! da bør man vel ha vannverdiene i orden....

chili red arowana







Hei Bettina. ja den går oppe på akvariemagasinet ved økern. Stor flott fisk:. Denne fisken er nokså hardfør i vannverdiene, men det er klart har man gjort en slik investering bør man orke å bytte vann. De som holder arowana følger mest med på PH, høy ph =stor vekst.
Hvor høyt Ph-verdi snakker vi om her. Har en jardinii som er rundt 20cm.
Kasper Bedsted
Hvor høyt Ph-verdi snakker vi om her. Har en jardinii som er rundt 20cm.


Selv holder jeg jardini på ph rundt 7. Asiatisk championfisk blir holdt på så høy som 7,5-8 utelukkende for vekst. Ett eksempel på en slik fisk ligger vedlagt her: Den er 57 cm. Enjoy:
Jeg synes Arowana er koselige. Men har liksom ikke plass til et kar. Ville hat et på 4000 liter da.

Men den dyreste arowanaen jeg har sett kosta 29 000 nede i danmark. Den var med sånn CITES ting. og microchip
EivindG
Jeg synes Arowana er koselige. Men har liksom ikke plass til et kar. Ville hat et på 4000 liter da. Men den dyreste arowanaen jeg har sett kosta 29 000 nede i danmark. Den var med sånn CITES ting. og microchip ;)


Hei. Du trenger neppe starte med ett akvarie på 4000 liter, blir som å hive en nål oppi en høystakk det. Disse fiskene får du i alle str og prisklasser. De fisk du nevner med CITES og microchip er den Asiatiske arowana. Også kjent som de mest fargefulle.
Vet jo jeg ikke hadde trengt 4000 liter med en gang men ville hatt det og fårr kjørt det inn og hatt diverse oppi det og.
Var och fotade igår på TAM i Dikevein i Fredrikstad så fick jag tatt detta foto.
Har ingen kunskap om fisken i sig men tänkte dela med mig av fotot som jag tycker är ok

mvh Kjell


[External Image]
Kanon bilde En liten silver arowana.
Den var nydelig. I vår dyrebutikk har dem ikke slik flott finne.
Hei DiscusGeir

jeg forer slasken min med frossen scampi, levende sirriser og arowana sticks (tørrfór)
Hei gulling. Bra mix, det samme som det går i her.
Innfanging av arowana - høsting av yngel
Vedlagt ligger en litt unik bildeserie. Rød arowana i dammer som fanges inn for høsting av yngel.:

Enjoy!

Kildedata: Monsterfishkeepers
Inaktiv bruker
kult =
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap