Arrowana - ofte kjent som aros. litt farger (side 6)

TEnkte jeg skulle høre litt her da
Har anskaffet meg en Jardini, ca 20cm.
Er det sånn at disse må bruke en del tid på å tilvenne seg akvariet før den begynner å spise? Har prøvd med siriser, mygglarver og reker.
Og ingen interesse for dette.
Det hender at det tar litt tid før de begynner å spise. Menyen du serverer er helt flott , i tillegg brukes flyte pellets til Arowana/store cicklider.

Lykke til
DiscusGeir
Det hender at det tar litt tid før de begynner å spise. Menyen du serverer er helt flott , i tillegg brukes flyte pellets til Arowana/store cicklider. Lykke til


Takk for svar
Får håpe det går seg til.
Jeg fikk en Arowana Jardini 8-11 cm for 208 kr:P hehe
Jobber på dyrebutikk selv så Herligt å kjøpe fisker som ikke er så dyre. Har så veldig lyst på Rokke Leopoldi. Men det vil koste meg 15 000 kr. Det dropper jeg, Men har bestilt inn vanlige rokke som vil koste meg 300 kr Synes det er kjempe pris

Jeg har dilla på Arowana nå, og jeg har bestilt inn 2 til som skal i 300 l. Det blir nok en liten stund til jeg skal få meg et kjempe kar. Får bare håpe på om jeg har plass til leiligheten min, viss ikke må vel jeg overtale mine foreldre om jeg kan ha en kjempe kar i stuen deres:P hehe, tvile! Men verdt å prøve seg
Hei!
Jeg var i kina i forige uke der koster bare disse fiskene 500 kr.
hei har en arowana i kulpen min. har hat dn ei uka nu. dn e ikke så inntresert i maten dn får. har prøvd med oksehjerte hjemmelaga for med laks reke mais paprika hvitløk. ei oppskrift æ fant på forume. og siklide stiks.
kor lang tid tar d før at dn spis?
Bumper denne jeg.

Da var jeg blitt den heldige eier av en Arowana Jardini - Pearl.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap