Videosnutter på youtube

Et par småinteressante videosnutter fra YouTube. Å sitte der og velge tilfeldige videosnutter er fin underholdning på lørdagskvelden Vanligvis ser jeg morsomme som får meg til å hyle av latter og ende opp med hikke (folk som ramler og sånn), men i dag vandret jeg over i dyrenes rike.

Jeger og bytte i omvendte roller - byttet tar hevn

For de som ikke trodde på historiene om at verdens største slangeart kan spise et voksen menneske.... :
Kjempe-Anaconda slange hoster opp siste måltid - en hel flodhest (!)

Mona da....
Sansynligheten for at en anakonda skulle spise en flodhest, er vel den samme som at isbjørn skulle spise pingviner.

Dette var nok en pyton. Som jo tilhører samme undergruppe som anakonda. Men på ett annet kontinent.

Viste du forresten at slanger ikke er giftige? (( en liten zoologisk morsomhet...beklager)men om noen kan forklare denne påstanden, ville jeg blitt imponert...)

Vil tro de fleste vet at "slanger" ikke er giftige. De fleste har jo hatt med hageslange å gjøre osv.

Men når vi snakker om youtube...
biXen
Vil tro de fleste vet at "slanger" ikke er giftige. De fleste har jo hatt med hageslange å gjøre osv. Men når vi snakker om youtube... [URLBLOCK1]

Ingen slanger er giftige! Ormer og snoker derimot kan være ganske giftige.
Men det er et zoologisk faktum at ingen slanger har gift.
De tre hovedartene av slanger er pyton, boa og anakonda. Og de er alle kveleslanger.
Åh..hehe, en liten tabbe etter å ha sett et par dusin videosnutter. Som for
eksempel Anaconda vs Crocodile. Skifte av kontinent la jeg ikke merke til

Men til mitt forsvar, jeg tror det godt kan ha vært i en dyrepark eller zoo også, hvor som helst i verden, for det er jo folk tett rundt dem. Og i dette klippet, som er det samme som i går, er overskriften en annen. Da står det "Anaconda Regurgitates A Hippo"

Kampfisken
Mona da.... Sansynligheten for at en anakonda skulle spise en flodhest, er vel den samme som at isbjørn skulle spise pingviner. Dette var nok en pyton. Som jo tilhører samme undergruppe som anakonda. Men på ett annet kontinent. Viste du forresten at slanger ikke er giftige? (( en liten zoologisk morsomhet...beklager)men om noen kan forklare denne påstanden, ville jeg blitt imponert...)
Oj, denne var litt nifs nesten! Det er en videosnutt av en koi i hagedam, og det ser søren pine meg ut som koien har et menneskeaktig ansikt! Dette er forårsaket av koiens mønster på hodet. Under vann så det ut som et spøkelsesansikt på et menneske.

Battle at Kruger er ganske lang, men..... tenk å være tilskuer til dette!
Kampfisken
Ingen slanger er giftige! Ormer og snoker derimot kan være ganske giftige. Men det er et zoologisk faktum at ingen slanger har gift. De tre hovedartene av slanger er pyton, boa og anakonda. Og de er alle kveleslanger.

Det er jo bare tull, hvor mange folk er det som går og deler slanger inn i vitenskapelige grupper basert på den norske klassifiseringen? Hvis du treffer på en svart mamba i Afrika, så er det godt mulig du velger å klassifisere den som ditt og datt, men jeg ser en svart (egentlig mørkgrå da) giftig slange og springer som f... :P

Anbefaler ellers folk å laste ned/kjøpe film om slanger i høyoppløselig format, var du ikke redd slanger før så blir du det etterpå Tror det er noe fra National Geographic.
Funny talking animals
Hahahaaaa D
Nå har jeg sett gjennom endel dyre-filmer fra BBC, med pålagte stemmer. Noen av dyrene/filmene er bare så utrolig morsomme. Lett å kjenne igjen enkelte mennesketyper
Se f.eks disse (med lyd):
Zebra mm

Braaaasiiiiiiiilll

Flere dyr

Måtte bare legge de inn her et sted DD Godt laget!

Skikkelig kult, skulle gjerne hatt en sånn i stua
Tilfeldig bekjentskap
© Kristin Torgersen
Reklame for plussmedlemskap