Hoppende gullfisk??
Inaktiv bruker
foreldrene mine har 7 gullfisker i ein dam rett utanfor huset, veldig aktive og veldig "lekne". i denne damen er det ei pynte elv som skaper mye oksegen i vatnet, men no i det siste har gullfisken begynt og hoppe mot elva som laksen gjer når den skal yta... ka er grunnen til detta? di er jo litt løgne med dei triste forsøka på komme seg opp i elva
takk for alle svar
Mvh
sven
takk for alle svar
Mvh
sven
Postet 17.08.08 kl 17:36
Postet 19.08.08 kl 18:31
Postet 20.08.08 kl 21:52
Inaktiv bruker
Vidar-AlexanderGullfisk og Koi som hopper, er ofte et tegn på parasitt eller bakterieangrep. De kan også hoppe om noe er "galt" med vannet. Klor i vannet, plutselig PH forandring e.l.
og korleis fikse eg ditta???
Postet 20.08.08 kl 22:08
Postet 21.08.08 kl 16:30
Kaliumpermanganat
Hei
Er vannverdiene fine så kan du kjøre kaliumpermanganat i dammen for å ta knekken på parasitter , knut kan ha det eller du kan kjøpe av hagedammen.no - På Stord , her må du vite antall liter vann i dammen.
Eller anna antiparasitt.
Har vore regn i da sista så det kan godt vera endra vannverdier , dammen er kansje ikkje så stor så da svinger verdiene lettere ved vær skifte.
Er vannverdiene fine så kan du kjøre kaliumpermanganat i dammen for å ta knekken på parasitter , knut kan ha det eller du kan kjøpe av hagedammen.no - På Stord , her må du vite antall liter vann i dammen.
Eller anna antiparasitt.
Har vore regn i da sista så det kan godt vera endra vannverdier , dammen er kansje ikkje så stor så da svinger verdiene lettere ved vær skifte.
Postet 30.08.08 kl 02:38
Inaktiv bruker
FKHHei Er vannverdiene fine så kan du kjøre kaliumpermanganat i dammen for å ta knekken på parasitter , knut kan ha det eller du kan kjøpe av hagedammen.no - På Stord , her må du vite antall liter vann i dammen. Eller anna antiparasitt. Har vore regn i da sista så det kan godt vera endra vannverdier , dammen er kansje ikkje så stor så da svinger verdiene lettere ved vær skifte.
veit du om knut selger sånn vann verdi sjekking får å kalla da da??
Postet 30.08.08 kl 18:44
Inaktiv bruker
btw, alle gullfiskene ser ut til å trives no, men me mistenke evt.ein fugl, katt eller noko liknanes har vore og forsynt seg med ei av fiskene. han berre forsvant, fisken altså... litt synd sio da va den fisken eg likte best av di...
ja naturens gang... hehe
ja naturens gang... hehe
Postet 30.08.08 kl 18:50
Postet 31.08.08 kl 23:45
Inaktiv bruker
FKH:) jo knut & co selge tester for vann verdier. Trist å mata måkane på dinna måten , det hente hos meg og i fjor , eg spente ei fiske sen over etterpå og måkene haldt seg vekke etter det, dei sjekka terenget men vågde ikkje landa , berre eit tips.
ja, me har gjort da samma, med sana altå... før fiske blei token.
veit eigentli ikkje ka som tok han kankje ein katt men trur ikkje dei får te å ta dei... sund men e vel naturens gang....
Postet 01.09.08 kl 10:28