Hjelp til bygging av reol til 4x54litere

Er det noen som har forslag eller tegninger til reol. Har 4 like 54L karr med heldekkende topp. Om jeg skal bygge i høden eller 2x2 vet jeg ikke, men håper noen kan bistå med forslag eller tegninger

Leif
Tenker vel karene er 60x30x30+5cm armatur?Jeg rekna litt på dette men husker ikke hva det ble til. Men ville lagd reolen 2x2, Men med mulighet til å sette opp stativ høyere for 2x3 reol Tror prisen på 1x3 reol kom på runt 1500 eller noe. Litt dyrere kanskje med 2x2. Sikkert nesten det samme med 1x4 bare trangere plass.

Men under nettbutikker her så er det en som selger porsarør og diverse. Der kan du ta en tur innom
Lag nok høyde til at du kommer nedi karene,det er så kjedelig å ha en reol hvor en ikke får jobbet nedi karene.Om det er å fange fisk,slamsuging etc..

Mitt forslag er,hvis du har nok gulvplass:
-Hvis du lager 2 og to i høyden nå,og lager ekstra plass for å sette 2 stk.ekstra på toppen siden(eller i bunnen).Inntil videre kan du bruke det som lagringsplass ,potteplanter etc..

Lykke til

Hah,nå så jeg EivindG kom meg i forkjøpet .Poster innlegget nå likevel jeg da..
frosken
Lag nok høyde til at du kommer nedi karene,det er så kjedelig å ha en reol hvor en ikke får jobbet nedi karene.Om det er å fange fisk,slamsuging etc.. Mitt forslag er,hvis du har nok gulvplass: -Hvis du lager 2 og to i høyden nå,og lager ekstra plass for å sette 2 stk.ekstra på toppen siden(eller i bunnen).Inntil videre kan du bruke det som lagringsplass ,potteplanter etc.. Lykke til :-) Hah,nå så jeg EivindG kom meg i forkjøpet .Poster innlegget nå likevel jeg da..

Takk for innslagene, men Frosken.......... potteplanter i MITT akvarie rom??? Hehe nei takk. Skal kun ha akvating i det rommet og får ta det rommet steg for steg etter som tid og penger strekker til. Har mange ideer surrende i hodet mitt..... Kunne også tenke meg å lage to hyller fra kort vegg til kort vegg med plass til 5x54L på hver hylle, mao 10 karr til sammen. Da med god plass mellom hver hylle. For med trang plass, bygger irritasjons momenter seg fort opp og det blir vanskelig med som du sier, vann bytte, slamsuging etc. Trenger nødvendigvis ikke ha 10 karr med en gang, men plass til dem. Har pr i dag 4 stk 54L av samme type+ et med buet front
Ok da,ingen potteplanter
Du får holde oss oppdatert videre.
frosken
Ok da,ingen potteplanter ;-) Du får holde oss oppdatert videre.

Hehe nei ingen potteplanter ;-=)

Skal holde dere oppdatert om ting som blir gjort i akva rommet mitt i min tråd; Leifs verden

Leif
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap