Glass tykkelse

Heisann har fått meg ett nytt kar...har laget skap osv til det som jeg ble ganske fornøyd med...bygd i 2x2"...med 6 bein osv hehe...og nå driver jeg med lyskassa...men så begynte jeg å lese om glasstykkelse her...og da fikk jeg litt panikk :-P det karet er visstnok lagd i sverige for noen år siden..derfor spør jeg dere her jeg hva dere synes karet er på 373 liter og målene er: 130 bredt. 40 høyt og 70 dypt...glasset er på 7mm. i bunn er det lagd ekstra forsterkinger rundt hele karet...og på toppen er det 3 stk 15cm brede avstivere så spøresmålet er: kan jeg sove trygt om natta med dette i stua? :-P


Mvh Trond
Trond Hagen
Heisann :-) har fått meg ett nytt kar...har laget skap osv til det som jeg ble ganske fornøyd med...bygd i 2x2"...med 6 bein osv hehe...og nå driver jeg med lyskassa...men så begynte jeg å lese om glasstykkelse her...og da fikk jeg litt panikk :-P det karet er visstnok lagd i sverige for noen år siden..derfor spør jeg dere her jeg hva dere synes :-) karet er på 373 liter og målene er: 130 bredt. 40 høyt og 70 dypt...glasset er på 7mm. i bunn er det lagd ekstra forsterkinger rundt hele karet...og på toppen er det 3 stk 15cm brede avstivere :-) så spøresmålet er: kan jeg sove trygt om natta med dette i stua? :-P Mvh Trond


etter en grundig sjekk av tykkelse på glass så er det ikke 7mm...men 6mm kansje jeg har blitt lurt?
Har egentlig ikke peiling på dette, men her er ihvertfall en tabell hvor du selv kan finne ut av det
Tilfeldig bekjentskap
© Luis Novella
Reklame for plussmedlemskap