Nytt akvarium:)

Jeg skulle til banken i dag for og snakke med dem om lån, men jeg kom meg aldri så langt for når jeg skulle gå inn så jeg at dem drev og plukket fra hveradre akvariet dem hadde der. Jeg blei stående og snakke med men han som tok det ned og etter og ha snakket med han en stund så spurte han om jeg var intreriset i fisk og da svarte jeg ja. Jeg spurte om hvor mye han betalte for og få det karet og jeg fikk et spømål om hvor mye jeg var villig til og gi for det. Siden jeg ikke viste hvor gammelt karet var og andre praktiske ting sa jeg at jeg ikke var helt sikker og han svarte: Jamen daså, du kan få det av meg Jeg takke pent ja og spurte om han kunne kjøre dte hjem til meg så nå sitter jeg hjemme med et nytt kar på 270liter trur jeg det er på uten noen sted og sette det.

Det som fulgte med var: 15 forskjellige fisk, masse planter og røtter grus og en nytt Eheim-filter.

Så nå sitter jeg i stolen min og tripper og venter på at dama mi skal kommer hjem så jeg finner ut av hvor jeg skal sette det.(og en sammtale med husverten som sikkert ikke blir like kul:p)

hehe veit. Men har ikke plass trur jeg
Wow, skikkelig heldig var du da!
Veeel, du kan jo bare sende det oppover til meg da Jeg klarer alltid å få plass til "bare" et kar til!

Eller så kan du jo selge fiskene, og sette vekk akvariet og utstyret til du får bruk for det. Event beholde noe (pumper er jo bestandig greit å ha f.eks) og selge/gi bort noe.
hehe hadde jo vært en mulighet det, men etter mye banning og sliting så fikk jeg plass til det så da kan jeg plusse på et par liter i sammlingen
og som at jeg ikke fikk nok så fikk jeg også med fôr, men jeg har ikke peiling på hva det er fpr det er en gul boks uten etikett
Tilfeldig bekjentskap
© Britt Brynildsen
Reklame for plussmedlemskap