Mat til cory

Min kjære utrykker stor skepsis til å oppbevare insekter/egg i fryseren sammen med vår mat. Vil coryene like annen mat som reker eller oksehjerte? Forer ellers med tetradiskus, men vil gjerne variere litt.

Plussmedlem
Er det bare frossenmat du trenger tips om?

Reker er det noen cory som spiser hos meg, men grunnen til at de får dette er at de går sammen med maller som har reker på menyen.

TetraTabimin og tilsvarene er også populært.
Er litt fersk...finnes det annet enn frossenmat de vil like som supplement til diskusforet, ut over pellets? I såfall mottas tips med takk og bukk

Har metallpanser og flekket cory.

Plussmedlem
Tørrfôret jeg har til cory i skapet er:

Tetra TabiMin
Tetra WaferMix
JBL NovoTab
Wardley Shrimp

Mest for andre maller jeg har, men coryene spiser dette også:

Tetra PlecoMin
JBL NovoFect

I tillegg spiser de selvfølgelig flak- og granulatfôret som ramler ned.
tørfor til katter skal vist være fine greier.
Tom Anders
tørfor til katter skal vist være fine greier.


Hehe; katta viser jo stor interesse for fiskeforet så .... Vites det noe om hvilken type kattefor; finnes veldig mye rart? Kattematen jeg har nå inneholder 8% hare -men om jeg fant en med fiskemat neste gang hadde det vært artig å se om jeg fikk noe respons.

Den jeg har inneholder 32.1% protein, 20.8% fett, 1.1 % fiber, 4.6% aske, 0.76% kalsium, 0.67% fosfor,, 0.07% magnesium +0.27% sodium og 0.68%potassio (hva det nå måtte være -står på engelsk). +Diverse vitaminer.

Vil tro at en fiskemat variant vil ha det meste av dette i seg også..Noen som vet om dette er greit for coryer å prøvesmake på? Dvs om det inneholder noe cory ikke skal ha?
Tilfeldig bekjentskap
© Harald Krystad
Reklame for plussmedlemskap