Otto

Noen som vet om butikker/private som selger ottoer i Sandnes/Stavanger området
De hadde noen på MaxiZoo på forus, men var ikke så mange, så jeg gadd ikke å kjøpe, vil ha litt å velge i. De hadde kanskje 7-8 igjen i går.
va og kjøpte meg 5 stk i går, kule fisker
ja de e skikkeligt kule.Kunne godt tenkt meg nogen zebra ottoer også ,men trenger flere liter for ogfå plass til dem
Da kjøper/skaffer du deg flere liter da, før eller siden blir du smittet av liter syken.
stygt reddfor at eg e blitt angrepet av den sykdommen.Og tillstanden forverrest stadig
Bjørn Harald Lyngstad
stygt reddfor at eg e blitt angrepet av den sykdommen.Og tillstanden forverrest stadig

He he-kjenner meg igjen der, er selv sterkt smittet av denne "syk"dommen.
lurer litt på og bestille ett kar fra Danmark med målene lengde280cm ,bredde50cmog høyde 40cm.Men frykter litt at frakten blir dyr
noen som vet om Zebra otto tilsalgs
Zebraene er nok verre. Har ikke sett det siden jeg kjøpte dem selv, fikk dessverre hvitprikk da og alle døde til slutt. Gi lyd om du finner noen selv, men er nok sjelden vare.
Får prøve om eg kan få bestilt de nogen plass.Ska hvist ver ei sirevåg i sirevåg som skaffe ganske mye forsjelligt gaaske billigt
Stemmer det ja. Vært kjekt å fått noen zebraer igjen, søte krabater det
Bjørn Harald Lyngstad
lurer litt på og bestille ett kar fra Danmark med målene lengde280cm ,bredde50cmog høyde 40cm.Men frykter litt at frakten blir dyr
Hmmm dette har du ikkje fortalt meg om kjære... (for dei som lurer - eg er gift med Bjørn Harald...)
Siv Lyngstad
[QUOTE=Bjørn Harald Lyngstad]lurer litt på og bestille ett kar fra Danmark med målene lengde280cm ,bredde50cmog høyde 40cm.Men frykter litt at frakten blir dyr
Hmmm dette har du ikkje fortalt meg om kjære... (for dei som lurer - eg er gift med Bjørn Harald...)

Her må du la all mulig tvil komme tiltalte til gode Siv. Det er tross alt en genuin akvarieinteresse som ligger til grunn......
Tilfeldig bekjentskap
© Britt Brynildsen
Reklame for plussmedlemskap