Fredelig stimfisk

Hei!

Har eit 120-liters akvarium som eg gjerne skulle ha hatt nokre fredelige stimfiskar i.

Kriteriane er at dei må overleva litt kaldt vatn (frå 15-20C), dei må vera fredelege, og helst ikkje "finne-nappande", då dei skal gå ilag med 2 axolotlar (ambystoma mexicanum) - som neppe set pris på å bli nappa på gjellene sine. :o)

Har søkt i fiskebasen og er litt nyskjerrig på guppyane, men er det nokon som har noko erfaring med desse ang. napping?

Andre forslag til stimfisk som går under desse kriteriane, blir mottekne med takk. :o)
venusfisk er et godt alternativ

De tåler godt kjøligere vann og min erfaring med disse er at de er svært fredelige.

Må bare legge til at jeg ikke synes bildene i basen yter arten art for mye rettferdighet. Dette er utrolig vakker fisk! Litt gråaktig kropp med en mørk stripe, rød flekk på haleroten, røde finner med hvite kanter. Veldig dekorativ

edit: ante ikke hva det var slags fisk de skal gå sammen med. Men dette er jo ikke en fisk i det hele tatt, og jeg tviler på at denne er lovlig å holde i Norge. Er det riktig, kan du regne med at tråden blir slettet eller stengt.
Tusen takk for forslag, det var absolutt ingen dum idè. :o)

Kan ikkje hugsa å ha sett desse i dyrebutikkar før. Er dei vanskelege å få tak i, eller kan dei bestillast inn hjå dei fleste butikkar?
Kan da svare på det Jeg tror de er forholdsvis vanlige. Har ikke sett de så ofte, men de fleste dyrebutikker kan sikkert bestille.
så den i en butikk for bare 2 dager siden, så den er nok ikke så veldig sjelden
Mange takk for svar! Då vil eg nok få forsøka å bestilla inn eit par, og sjå om dei går saman. :o)
Det er ein slik som eg har bilete av i avataren min.. :o)
Jeg har hørt at axolotler ikke skal gå sammenmed fisk, for hvis fisken ikke napper på axolotlen vil axolotlen spise fisken.
Ja, det er hovudsakleg slik, men som med oss mennesker er det forskjellig frå individ til individ.

Hadde ein periode nokre korallplatyar i saman med lottane mine, og det gjekk kjempe fint (hadde neontetra før, men dèt gjekk ikkje!). Holdt nøye auge med dei dei første dagane, for å forsikra meg om at det ikkje var noko gjelle-napping på gong, og det var det ikkje - og lottane hadde heller ingen interresse av å jakta på fiskane.

Her er eit bilete som viser korleis fiskane av og til kom snikande for å helsa på lottane - utan at dei ensa dei.

[External Image]
De det var var merkelige. er det en slags frosk?? Hehe huff, tror jeg holder meg til fisker jeg
Inaktiv bruker
det der sel vel ut som en type salamander, slike som har gjeller kule typer
Jeg stenger denne tråden, da den har gått over til å omhandle ulovlige dyr.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsenr
Reklame for plussmedlemskap