Pris på l-134

Hei, jeg lurer på hvor mye en L-134 koster her på forumet og hva den ville ha kostet i butikken.
Pris er veldig avhengig av størrelsen på fisken. Yngel (3 cm) har helt andre priser enn voksne kjønnsmodne eksemplarer.

Akkurat denne mallen er vel blir voldsomt vanskelig å oppdrive det siste halvannet året, så du må nok regne med å betale litt.
Aquamanias på Kløfta har fått inn en del L134 vistnok som blir solgt fra 15 sept. Prisen han har satt er 200,. pr stk for 4-5cm fisk og 398,- for 8-9 var det vel.

liten

stor
Tom Kristiansen
Aquamanias på Kløfta har fått inn en del L134 vistnok som blir solgt fra 15 sept. Prisen han har satt er 200,. pr stk for 4-5cm fisk og 398,- for 8-9 var det vel. liten [URLBLOCK1] stor [URLBLOCK2]

Og 10 stk av disse er holdt av til meg.
Gleder meg like mye over nye maller av disse skjønne L134 som det jeg gjorde når jeg fikk føste L134.
Håper 3 stk er holdt av til meg jeg da, men har ikke fått noe svar ennå. Men lest mailen min har han hehe
Tom Kristiansen
Håper 3 stk er holdt av til meg jeg da, men har ikke fått noe svar ennå:(. Men lest mailen min har han hehe

Ring han, da er du sikker på åfå kontakt.
hehe har sendt ham masse mail de siste dagene og fått svar på disse så regner med at det ordner seg for det hehe. Dukker sikkert opp et svar, har lagt igjen tlfnr osv og at jeg kan hente dem på mandag den 15. Men om jeg ikke får dette bekreftet i løpet av helga så får jeg ta en telefon. Selv om dette burde være unødvendig hehe
Ken Myrseth
[QUOTE=Tom Kristiansen]Aquamanias på Kløfta har fått inn en del L134 vistnok som blir solgt fra 15 sept. Prisen han har satt er 200,. pr stk for 4-5cm fisk og 398,- for 8-9 var det vel. liten [URLBLOCK1] stor [URLBLOCK2]

Gleder meg like mye over nye maller av disse skjønne L134 som det jeg gjorde når jeg fikk føste L134.

Kommer til å fådeg en stor stamme nå du Ken, må få de i lek også vettø hehe.
Tom Kristiansen
[QUOTE=Ken Myrseth][QUOTE=Tom Kristiansen]Aquamanias på Kløfta har fått inn en del L134 vistnok som blir solgt fra 15 sept. Prisen han har satt er 200,. pr stk for 4-5cm fisk og 398,- for 8-9 var det vel. liten [URLBLOCK1] stor [URLBLOCK2]

Kommer til å fådeg en stor stamme nå du Ken, må få de i lek også vettø hehe.

Nå skal de i lek.
For 3 dager siden så flyttet jeg endel av fruppen min over i et malle karr, lavt og bredt, så nå venter jeg kun på egg/yngler.
Jepp stammen min kommer til å bli relativt stor nå-dette er helt klart min favoritt malle.
Hehe...om det ikke går å få de i lek nå, så må det være noe galt med dem

Jeg fikk svar fra Herr Amundsen at jeg kunne komme å hente dem neste mandag, så da regner jeg med at han holder disse av til meg

Skal du ha små eller store maller?

L134 er også min favoritt malle i tillegg til L128, men disse kommer jeg neppe til å få i lek med det første:P
Tom Kristiansen
Hehe...om det ikke går å få de i lek nå, så må det være noe galt med dem;) Jeg fikk svar fra Herr Amundsen at jeg kunne komme å hente dem neste mandag, så da regner jeg med at han holder disse av til meg;) Skal du ha små eller store maller? L134 er også min favoritt malle i tillegg til L128, men disse kommer jeg neppe til å få i lek med det første:P

Holdt av 10 stk små jeg-har jo store. Kan skryte på meg yngler da.

Driver og prøver å få min andre favoritt L malle i lek også jeg, L204. Men der er jeg ikke så stressa enda, for de jeg har er relativt nye(bare hatt de i noen uker).
Når på mandag skal du til Hr. Amundsen? Kunne vært mor og fått et ansikt til navnet på nettet.
kommer meg ikke inn på aquamanias i det hele tatt jeg...
nubbe

Ring han-det har vært noe tull med nettsiden hans i sommer-kanskje det er det enda.
nubbe

Han har skiftet "leverandør" av web-side, så jeg har ikke hatt noen problemer siden den gang.

Ellers så har han mange fine søte små der oppe nå Det kryr av småtasser rundt 4 cm.
Noen av de større (rundt 7 - 8 cm, et par rundt 8 - 9 cm kanskje) har litt spesielle tegninger.
Ken Myrseth
[QUOTE=Tom Kristiansen]Hehe...om det ikke går å få de i lek nå, så må det være noe galt med dem;) Jeg fikk svar fra Herr Amundsen at jeg kunne komme å hente dem neste mandag, så da regner jeg med at han holder disse av til meg;) Skal du ha små eller store maller? L134 er også min favoritt malle i tillegg til L128, men disse kommer jeg neppe til å få i lek med det første:P

Driver og prøver å få min andre favoritt L malle i lek også jeg, L204. Men der er jeg ikke så stressa enda, for de jeg har er relativt nye(bare hatt de i noen uker).
Når på mandag skal du til Hr. Amundsen? Kunne vært mor og fått et ansikt til navnet på nettet.

Hei Ken.

Jeg regner med at det blir rundt 6-7 tida, grunnet at jeg går på Høgskolen i Vestfold og har lab utover ettermiddagen. Men det kan bli før.

Men går jo altids ann å avtale litt nermere, er jo fremdeles ei uke til hehe.
Tom Kristiansen
[QUOTE=Ken Myrseth][QUOTE=Tom Kristiansen]Hehe...om det ikke går å få de i lek nå, så må det være noe galt med dem;) Jeg fikk svar fra Herr Amundsen at jeg kunne komme å hente dem neste mandag, så da regner jeg med at han holder disse av til meg;) Skal du ha små eller store maller? L134 er også min favoritt malle i tillegg til L128, men disse kommer jeg neppe til å få i lek med det første:P

Hei Ken.

Jeg regner med at det blir rundt 6-7 tida, grunnet at jeg går på Høgskolen i Vestfold og har lab utover ettermiddagen. Men det kan bli før.

Men går jo altids ann å avtale litt nermere, er jo fremdeles ei uke til hehe.

Jepp er fortsatt en uke til så vi kan snx nærmere om tiden.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap