Storauksjon i bergen 12. oktober (side 6)

Jeg kommer nok til å ta med:

-En god del Heterandia formosa
-4 Corydoras schwartzi
-2 ancitrus sp., en albino og en med blå øyne
-Javamose
-Riccia fluitans
-Rød lotus
+ en del andre planter

Så håper jeg bare fiskene er samarbeidsvillige og at jeg får fanget alt på morgenkvisten
Håper noen tar med vanlige kardinal eller neontetra. Jeg sper stadig på stimene.

Jeg ønsker meg også siamesiske algeetere, og praktbotia, til å øke litt å de flokkene også.
Rose U
Håper noen tar med vanlige kardinal eller neontetra. Jeg sper stadig på stimene. Jeg ønsker meg også siamesiske algeetere, og praktbotia, til å øke litt å de flokkene også.


Høø...bare det som eg vil ha mer av får sette meg på siå av deg og passe på deg tror eg....
Hei!

Jeg har tenkt å ta med følgende fiskearter:

Guppy, både villform og en vakker oppdrettsvariant
Heterandria formosa - Dvergtannkarpe
Poeciliopsis gracilis
Xiphophorus cortezi
Aphyosemion australe (par) - Lyrehale killi
Viggo Gausvik
[QUOTE=Rose U]Håper noen tar med vanlige kardinal eller neontetra. Jeg sper stadig på stimene. Jeg ønsker meg også siamesiske algeetere, og praktbotia, til å øke litt å de flokkene også.


Høø...bare det som eg vil ha mer av får sette meg på siå av deg og passe på deg tror eg....


flørten
Viggo Gausvik
Høø...bare det som eg vil ha mer av :-) får sette meg på siå av deg og passe på deg tror eg....


Å nei!! Nå har jeg røpet hva jeg skulle by på!
Men vi kan jo gjøre en avtale om at om du lar meg få tilslaget på tetraene, så skal jeg la deg få praktbotia og SAE om det kommer noen. (Skal være så snill at jeg skal la deg få tilslag på eventuell Najas som kommer opp for salg også)

Ellers var det jo en god ide, da kan jo du ta av en plass til meg da, ettersom det er mulig jeg kommer litt seint )

eddiedahl: Du kan få sitte mellom oss du, om det skulle bli for ille Tar du forresten med noen pene kampfisker?
Nå har jeg pakket ferdig Dette er den endelige listen
Hypancistrus zebra. 36 og 42mm. En i hver av de to posene. Minstepris 500,-
Leporacanthicus triactis L-091 21cm prakteksemplar minstepris 500,-
Hemiancistrus sp. L-128 22cm. prakteksemplar minstepris 500,-
Hemiancistrus sp. L106 voksent prakteksemplar på omtrent 12cm(ikke målt) minstepris 100,-
Humlereker 1 pose med 10.
Jegersnegler 6 poser med 5 i hver.
Sitrontetra 6 poser med 20 i hver.
Rose U
[QUOTE=Viggo Gausvik] Høø...bare det som eg vil ha mer av :-) får sette meg på siå av deg og passe på deg tror eg....


Å nei!! Nå har jeg røpet hva jeg skulle by på!
Men vi kan jo gjøre en avtale om at om du lar meg få tilslaget på tetraene, så skal jeg la deg få praktbotia og SAE om det kommer noen. (Skal være så snill at jeg skal la deg få tilslag på eventuell Najas som kommer opp for salg også)

Ellers var det jo en god ide, da kan jo du ta av en plass til meg da, ettersom det er mulig jeg kommer litt seint )

eddiedahl: Du kan få sitte mellom oss du, om det skulle bli for ille Tar du forresten med noen pene kampfisker?


Ok
Da har jeg listen klar og..
-Brevis
-Blå Kongociklider
-Palettciklider
-Blågurami
-Gullfisk.
-Kirsebær/Kloreker (får se om jeg får skilt dem)
-diverse planter
-bakgrunnen som ligger under rubrikk

..og kanskje det dukker opp noe i løpet av kvelden. Skulle ha ryddet litt i Malawien men vet ikke om jeg får tak i "småjævlene"
Rose U
[QUOTE=Viggo Gausvik] Høø...bare det som eg vil ha mer av :-) får sette meg på siå av deg og passe på deg tror eg....


(Skal være så snill at jeg skal la deg få tilslag på eventuell Najas som kommer opp for salg også)



Ser eg da ett litt kritiske statement om den nydelige Najasen min? Hmmm, vent litt da...

...måtte bare luke litt i det ene rekeakvariet... og da er Najas indica ferdigpakka for auksjonen i morgon. Tror du det var en bra idee å ta Najas med isteden av Fissidens, Rose U? Hehe, vi skal sjå...
NEI! Michael!

Det er Viggo som kan få Najas, jeg kan klare meg med litt Fissidens jeg.

Rose U
NEI! Michael! Det er Viggo som kan få Najas, jeg kan klare meg med litt Fissidens jeg. :D


Ooops, for seint! Da må du vel vente ett år til :o

Hehe, kanskje det er litt tid for ett ord om Najas i morgon...den fiiiine planten altså... kanskje den finaste av alle som er pakket inn her nå. Her er listen:

Najas indica, Echinodorus schlüteri, Cryptocoryne wendtii "grønn, Kongobregne, Javabregne "windeløv", Javabregne "narrow", HC cuba, Taiwanmose, Javamose, Julemose, Singaporemose, Anubias barteri.

Noen som tenker på å ta med corydoras adolfi? Har 3 som sårt trenger selskap...
Rose U
NEI! Michael! Det er Viggo som kan få Najas, jeg kan klare meg med litt Fissidens jeg. :D

Jeg syntes Najas indica så fin ut, jeg...
Hvis den er like enkel å få til som vanlig najas, så er den jo fin i low-tec akvarier også...
At ting er enkelt å få til står høyt på lista hos mange...
Tar med ei gruppe med Apistogramma eunotus, noen kirsebærreker + ei lita rot.

Ellers har eg forstått det slik at det kommer mykje og spennande fisk!! Så husk kontanter

Ingunn
Michael Niesar
Ooops, for seint! Da må du vel vente ett år til :o Hehe, kanskje det er litt tid for ett ord om Najas i morgon...den fiiiine planten altså... kanskje den finaste av alle som er pakket inn her nå. Her er listen: Najas indica, Echinodorus schlüteri, Cryptocoryne wendtii "grønn, Kongobregne, Javabregne "windeløv", Javabregne "narrow", HC cuba, Taiwanmose, Javamose, Julemose, Singaporemose, Anubias barteri.


AHH! Du bare erter meg du Michael
Får du ikke plass til en liten pose Fissidens til meg tror du?
Tror fissidensen fisnet, Rose... ;D
Neida, tror Michael bare erter meg.........Håper jeg.
Aggi
[QUOTE=Rose U]NEI! Michael! Det er Viggo som kan få Najas, jeg kan klare meg med litt Fissidens jeg. :D

Jeg syntes Najas indica så fin ut, jeg...
Hvis den er like enkel å få til som vanlig najas, så er den jo fin i low-tec akvarier også...
At ting er enkelt å få til står høyt på lista hos mange...

Takker for linken Aggi, må beskrive posen på nytt: Najas guadalupensis Aaaargh!

Ah ja glømte to planter: Ferskvannstang (Lomariopsis lineata) og, og, æhm, husker ikke navnet akkurat nå....

Kvem erter her?
Ah, det er jo den vanlige Najasen som kalles havfruegress på norsk. Da er den jo enkel. Men enkelt er jo greit, er det ikke?
Tilfeldig bekjentskap
© Eirik Rusten
Reklame for plussmedlemskap