Storauksjon i bergen 12. oktober (side 7)

Hvordan i huleste skal jeg vite hvem som er hvem i morgen? Det er så mange jeg har lyst til å hilse på, og jeg aner jo ikke hvordan dere ser ut (med noen få unntak)!
Aggi kjenner meg. Ber henne presentere oss.
Inger Anne
Hvordan i huleste skal jeg vite hvem som er hvem i morgen? Det er så mange jeg har lyst til å hilse på, og jeg aner jo ikke hvordan dere ser ut (med noen få unntak)!
Ja det er ikke lett, kan du tro... ;D
Jeg har vært en smule forvirret noen ganger, for på store møter så er det ikke lett å huske hva folk presenterer seg som... Men jeg begynner jo å bli kjent med folk, jeg også... SoVe kjenner jeg godt etterhvert.
Aggi vet hvem jeg er også, men hvis ikke, er jeg en godt voksen dame med veldig langt brunt hår. Jeg er som oftes kledd i svart, og er nesten hver dag (Også i morgen)omringet av tennåringsgutter med litersyke.

Skal nok finne deg Inger Anne
Meg vet du også hvem er
Hvis du blir med utenfor i røykegjengen så kan jeg gjerne fortelle hvem noen er
Her er det vel muligheter for å kuppe noen fine malawi eksemplarer!? Blir vel nødt til å stikke innom ja
Mange muligheter her ,så bare kom
Nå har jeg pakket litt...

Det blir noen Mexicanske tanglopper, som er kjekke å ha i low-tec akvarier. De formerer seg fint uten sirkulasjon og varmekolbe, de trenger kun planter og litt næring.

Så har jeg laget til tre små røtter med en liten anubias og avleggere av juletremose på hver. Tror disse kan bli fine i alt fra nano-kar og opp til middelsstore kar.
Deretter blir det javamose, og sikkert noen javabregner. Får se hva jeg rekker å pakke.
akvafil
Her er det vel muligheter for å kuppe noen fine malawi eksemplarer!? Blir vel nødt til å stikke innom ja :)

Jøss. Er Akvafil i Bergen også? Mange tilreisende altså..
Det er to storauksjoner samme dagen. Kanskje Akvafil har blingsa?
Nå er jeg en smule stressa... :S Jeg hadde en liten dott med flammemose som jeg skulle flytte til et annet kar.. Og av en eller annen grunn så har den havnet sammen med javamosen som skal selges. Har prøvd å leite den fram, men det blir bare surr. Håper kjøperen av javamose tilgir meg dersom de finner noen flammemoser inni der... :S
Rose U
Aggi vet hvem jeg er også, men hvis ikke, er jeg en godt voksen dame med veldig langt brunt hår. Jeg er som oftes kledd i svart, og er nesten hver dag (Også i morgen)omringet av tennåringsgutter med litersyke. Skal nok finne deg Inger Anne;)


Er det meg du mener da ? hehe
Aggi
Det er to storauksjoner samme dagen. Kanskje Akvafil har blingsa? :)


Blingsa litt vet du, men skulle gjerne ha vært der!!

Var oslo-tråden jeg egentlig sikta til..
Jøss jeg greide å være så flink at jeg gikk omtrent i null i dag...
Da fikk jeg meg en liten gruppe med corydoras elegance, og noen neocardinia blue pearl. Jeg bød en del på disse blue pearl-rekene for jeg trodde det var Mikael Niesar sine. Ble en smule stressa da jeg så at halvparten av dem var gule. Tenkte selvfølgelig at disse rekene kom fra en amatør som hadde krysset inn kirsebærreker :S
Men etter en samtale med Mikael, så fikk jeg forklaringen: Rekene ble gule under stress. *Sukk* for en lettelse!
Fikk tak i noen godbiter i dag.
10 stk. Corydoras gold shoulder(SW 23) så er veldig fornøyd

Skulle egentlig ikke ha noe, men kunne bare ikke la vær
skulle heller ikke ha noe hehe men kom hjem igjen med 10 stk Neolamprologus leleupi og var godt fornøyd med det ja
Tenker jeg nok ,flotte fisker ,grattis
saffen
skulle heller ikke ha noe hehe men kom hjem igjen med 10 stk Neolamprologus leleupi og var godt fornøyd med det ja :)

Og en kjempe god pris!! Vi fikk oss endelig regani kipili som nå er medlem i tropheus livua familien
Og min "gamle" vittatus Takk Rune
skal ikke klage på prisen nei
Jeg var ikke på auksjonen, men bare på foredraget. Og jeg må si det var mange veldig hyggelige mennesker der! Det var utrolig hyggelig å møte dere. Akvarister er generelt hyggelige mennesker, har jeg funnet ut.
Tilfeldig bekjentskap
© Erik Silgjerd
Reklame for plussmedlemskap