Hjelp! filter

Kjøpte et brukt akvarie som fulgte med filter å sånt men nå som jeg har fylt akvarie å satt på filtret suger ikke filtret eller spruter ut hva gjør jeg har et unimax filter.
Hjelp er bare 12 klarer ikke gjøre alt å foreldrene mine er borte
hei du, skru av caps lock, folk hjelper deg ikke noe fortere av at du kunn skriver med store bokstaver

Om vi skal hjelpe deg så må du si til oss hva slags filter du har, innvendig eller utvendig? og hva slags merke.

hula,kula og timmy
ok har et utvendig unimax 250l


Oki har ikke hatt et slikt filter selv, men som ofte når man ikke har hatt utvendig filter før, så er det gjerne luft i systemet som gjør at pumpa ikke klarer å suge vann.

1. er det en stengekran på innsugs siden så stenger du denne.
2. Fyll så innsugsrøret med vann
3. åpne opp stengekrana på innsugsiden, slik at du høre filteret fyller seg med vann. Da vil hevert metoden sette inn, men forutsetter at filteret står under akvariet.
4. koble til strøm, og da skal filteret klare å dra vannet igjennom

Men om dette funker på akkurat ditt filter vet jeg ikke, da jeg har eheim filter.
tusen takk virkelig dette kaller jeg service tusen takk skal prøve det
det tyter bare ut gjennom sprekken mellom lokk å bøtte!
hula,kula og timmy
det tyter bare ut gjennom sprekken mellom lokk å bøtte!


Da må du eventuelt bytta pakningen mellom pumpehuset og bøtta.
Det vet jeg ikke. Du får søke litt rundt på nettet og se om du finner noen priser.
webzoo selger disse filtrene, går jo ann å sende de en mail og høre om de kan skaffe pakningen og hvor mye den koster.
Tom Kristiansen
webzoo selger disse filtrene, går jo ann å sende de en mail og høre om de kan skaffe pakningen og hvor mye den koster.


Alle butikker som selger noe i Norge, er pliktige tilå skaffe deler til produktene.
I følge kjøpsloven.
Så selger webzoo dette merkett, ja da skal de også skaffe deler til det.
Ken Myrseth
[QUOTE=Tom Kristiansen]webzoo selger disse filtrene, går jo ann å sende de en mail og høre om de kan skaffe pakningen og hvor mye den koster.


Alle butikker som selger noe i Norge, er pliktige tilå skaffe deler til produktene.
I følge kjøpsloven.
Så selger webzoo dette merkett, ja da skal de også skaffe deler til det.

Hehe de burde det Ken, men de hadde iallefall ikke reservedeler til disse liggende på siden sin iallefall.
Tom Kristiansen
[QUOTE=Ken Myrseth][QUOTE=Tom Kristiansen]webzoo selger disse filtrene, går jo ann å sende de en mail og høre om de kan skaffe pakningen og hvor mye den koster.


Alle butikker som selger noe i Norge, er pliktige tilå skaffe deler til produktene.
I følge kjøpsloven.
Så selger webzoo dette merkett, ja da skal de også skaffe deler til det.

Hehe de burde det Ken, men de hadde iallefall ikke reservedeler til disse liggende på siden sin iallefall.

Skjelden butikker har slikt på lager, de kan jo ikke ha alle delene til alle filtrene liggende på lager hele tiden. Blir relativt mye død kapital det.
Men selger de disse så må de også skaffe deler til de.
Tilfeldig bekjentskap
© Erik Johansen
Reklame for plussmedlemskap