Apistogramma i oslo?

Jeg har planer om å ha en apistogramma-art i mitt nye akvarie, men aner ikke hvor jeg kan få tak i. Kan ikke huske å ha sett noen i butikkene i det siste, så da lurer jeg på om noen her vet om noen butikker som har inne?

Har ikke bestemt meg for hvilken art jeg vil ha enda, så jeg tar gjerne imot tips og råd! De skal gå i en 70l sammen med en gjeng tetraer (mest sannsynlig neontetra)
Plussmedlem
TAM Alna har vel hatt apistogramma hver gang jeg har vært innom.
Heidi.
Oslo Zoo Senter
Bernt Ankers gate 2
Har vel altid noen flotte apistogrammaèr.
Mvh. Roland
Takker for tips!
Jeg var på Oslo zoo senter i dag. Veldig bra lokale de har der! masse plass og mange akvarier! trodde ikke det var mulig nede i oslogryta Og jeg fikk intrykk av at de ansatte hadde god kunnskap! Veldig positivt!!

De hadde ikke inne så mye apistogramma akkurat nå. Det var i så fall bare hanner de hadde. Men onsdag-torsdag får de ny levering fra Singapore, så da skal jeg ned en tur og få meg et par eller to

Så tusen takk for tipset om denne butikken. Kommer til å handle regelmessig her!
Må vel også takke Loomis for tipset om TAM alna. Jeg vet det er en bra butikk og har handlet der noen ganger. Kjøpte blant annet akvariet som desse fiskene skal gå i der. Men siden Alna er et stykke å dra ut fra oslo, så er sentrumsbutikker mer å foretrekke Men takk for svar, Loomis! Jeg setter stor pris på det! Det er jo ikke første tråden min du kommer med gode råd på
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap