Platy og stimfisk

Gode forslag til flott stimfisk som går godt sammen med platy?
Hei"!
leopardfisk er veldig bra iallefall i vårt kar. neontetra har vi og. men i ditt kar vet jeg ikke?
neotetra og leopardfisk funker iallefall med oss men deg vet jeg ikke? men det kan gå!
Murthag
leopardfisk er veldig bra iallefall i vårt kar. neontetra har vi og. men i ditt kar vet jeg ikke?

Neontetra har eg i eit anna kar, så tenkte eg ville prøve en annen type stimfisk. Men klare liksom ikkje heilt å bestemme meg for kva type, og kva som evt går greit sammen med platy..
Hei
men leopardfisk skal gå bra tror jeg! vi har kampfisk med i det akvariumet med platy og! ???????
Murthag
men leopardfisk skal gå bra tror jeg! vi har kampfisk med i det akvariumet med platy og! ???????

Ja eg har tenkt å ha en kampfisk, platy og en eller annen stimfisk. Har du bilde av leopardfisk? Finn dei ikkje i fiskebasen....
skal se eller så skal jeg ta bilde av den på mandag og sende i tråden her sånn at du skal se
Murthag
skal se eller så skal jeg ta bilde av den på mandag og sende i tråden her sånn at du skal se

Flott, takk
Sorry
nei jeg hadde dessvere ikke bilde men på mandag skal jeg legge til bilde på denne tråden....... men hva slags andre stimfisker ville du ha
krispy
[QUOTE=Murthag]men leopardfisk skal gå bra tror jeg! vi har kampfisk med i det akvariumet med platy og! ???????

Ja eg har tenkt å ha en kampfisk, platy og en eller annen stimfisk. Har du bilde av leopardfisk? Finn dei ikkje i fiskebasen....
Kan det være denne?
nei men på mandag skal jeg legge til et bilde av leopardfisken er det greit så hold denne tråden i bakhode så skakl dere begge på se en leopardfisk
men er det noe anna jeg kan hjelpe dere med? noe som dere ikke får tak i eller noe sånt så kan jeg sikkert ta og sende det vist det er noe jeg kan hjelpe dere med ? ?????
Glødebåndstetra er også veldig fine og enkle fisk. Men de fleste stimfisk må du være forberedt på at spiser yngel, ved mindre du har bra med planter og gjemmesteder
Iseliin90
Glødebåndstetra er også veldig fine og enkle fisk. Men de fleste stimfisk må du være forberedt på at spiser yngel, ved mindre du har bra med planter og gjemmesteder:)

Hm, den var veldig søt. Kor mange bør eg ha av den da? Minst 10 og kanskje fleire?
Murthag
nei men på mandag skal jeg legge til et bilde av leopardfisken er det greit så hold denne tråden i bakhode så skakl dere begge på se en leopardfisk

Venter spent på bilde!
krispy
[QUOTE=Iseliin90]Glødebåndstetra er også veldig fine og enkle fisk. Men de fleste stimfisk må du være forberedt på at spiser yngel, ved mindre du har bra med planter og gjemmesteder:)

Hm, den var veldig søt. Kor mange bør eg ha av den da? Minst 10 og kanskje fleire?

Ja, og når den trives får den en veldig sterk farge på båndet sitt
Ja, minst ti og gjerne fler. Men om du skal ha sånne stimfisker må du jo ha et akvarium som tilsier at du kan ha så mange fisker
ja men kan jeg hjelpe deg med noe??
Iseliin90
[QUOTE=krispy][QUOTE=Iseliin90]Glødebåndstetra er også veldig fine og enkle fisk. Men de fleste stimfisk må du være forberedt på at spiser yngel, ved mindre du har bra med planter og gjemmesteder:)

Ja, og når den trives får den en veldig sterk farge på båndet sitt
Ja, minst ti og gjerne fler. Men om du skal ha sånne stimfisker må du jo ha et akvarium som tilsier at du kan ha så mange fisker

Har no eit 50L som eg har 10 neontetra, 1 kampfisk, 3 guppy og 3 platy i. Planen er å flytte platyene i et tilsvarende kar og ha enda 1 kampfisk + en type stimfisk i. F.eks. 10 av denne glødebåndstetra. Det burde vell gå finfint??
Murthag
ja men kan jeg hjelpe deg med noe??

Ikkje noe utenom å komme med fleire tips på flotte stimfisk
det burde gå veldig bra
Tilfeldig bekjentskap
© Kristin Torgersen
Reklame for plussmedlemskap