L-144 yngel :)

Jeg har fått yngel på L-144 ene mine. De la egg onsdag 10 september. Og egga ble til yngel mandag 15 september. Yngelen er nå 1uke gammel, men de er fortsatt i hula. Plomme sekken er brukt opp, og de klarer seg fint.

Men jeg lurte på om jeg kan flytte hula med yngel over i et annet kar? Og om det vil skade dem?
Også luerer jeg på om jeg kan "ta" yngelen ifra faren, sånn at det bare er yngel i et kar? Vil yngelen overleve da? Når den bare er 1 uke gammel?
Eirik Pedersen
Også luerer jeg på om jeg kan "ta" yngelen ifra faren, sånn at det bare er yngel i et kar? Vil yngelen overleve da? Når den bare er 1 uke gammel?

jeg ville ikke giddi det. stor sjangs får at yngelen ikke takler temp og ph forandringer, er det noen grunn til at de ikke kan gå i samme kar som foreldrene??
Karet er på 112l, og det er 1 sjokolade sebrapleco, lekspar med L-144, Lekspar med Kakadue ciklide og 1 liten scalare i 112l.
Foreldrene er ikke noe problem, men scalaren og Sjokolade sebraplecoen prøver å tå yngelen.

Jeg har kun et 112l og et 54l, og jeg syns det er litt i minste laget for en scalare i et 54l kar. Men jeg vet ikke helt, mulig jeg bare får kvitte meg med scalaren da.. Også flytte sjokolade sebraplecoen over i 54l.
kjekkeste er jo å ha l144 i eget artskar og la dem yngle og holde på der.
eventulet så kan jeg ta den sjokolade plecoen din om du ikke har plass
Hehe, sjokolade sebraplecoen har jeg nok ingen planer om å kvitte meg med
Tilfeldig bekjentskap
© Torfinn Nesvåg
Reklame for plussmedlemskap