Nybegynder...

Er der nogn der kan hjælpe mig med hvor jeg får fat i en Biotherm 2000 (regulering af varmekabel).. Jeg kan ikke finde det, selvom jeg har gennemsøgt nettet...

På forånd tak...
Tak for det
Nu er jeg totalt nybegynder med denne form for varme, og jeg mener at have fået forkert information ved købet af ledningen...

Er det meningen at den ende hvor ledningen slutter skal sættes i termostaten...

Monteringsanvisning Engelsk og endel andre språk.
Tak igen...
JEg skulle vist bare have kontaktet dig til at starte med... Tak for hjælpen
Tak igen...
Jamen jeg får det bare ikke rigtig til.. Synes jeg forsøger, men finder aldrig rigtig det jeg søger..
F.eks biotherm, det finnes jo en hudpleieserie ++ som heter det samme, derfor er det lurt å legge til andre keywords man finner på samme sider som det man leter etter. Her ble søkeordene biotherm 2000 aquariums, uten "aquariums" blir det hundrevis av sider om hudpleie.. Man gjør søket så knapt/snevert som mulig, så blir det mer relevante svar, og man slipper alt man ikke trenger..
Præcis... Jeg var ved at blive sindsyg... Handler lidt med Weebnet.com.. Men de er svære at få fat..
Jeg bor tæt på dem, så har ingen problemer med at hente mine ting selv..
Man lærer seg noen tricks, etterhvert
Han havde den
Han havde den faktisk på webzoo.net... Og faktisk til en rigtig god pris... De er ved at opdatere deres hjemmeside.. Jeg har kun gode erfaringer med dem, og kan klart anbefale dem...
Godt du fkk tak i det du skulle ha
Jeg var også ved at blive godt utålmodig... Nu står det hele klar... Planter, sten og rødder er placeret... Så nu er det bare at sidde og vente på at fiskene må komme i...
En av verdens beste, og verste, venting..
Ja det har jeg fundet ud af... Glæden ved at få det, bliver det større.... Men hold kæft det er svært...
Tilfeldig bekjentskap
© Silje K.S. Johansen
Reklame for plussmedlemskap