Banan ble en suksess!

Skal si banan var en suksess !

Etter kort tid hadde lille gul sneglet seg bort på dette nye spennende, og fikk hurtig selskap av nysgjerrige corydoras, og en forveten gurami som ville prøvesmake.

har observert at guramiene har vært innom og nappet i agurken også.
Tøft... dette vil kanskje komme i smak hos reker, ancistrus og epler hos meg og. Selv liker jeg ikke banan da :P

Fint akvarie du har forresten, Sessan ;D
sessan
Skal si banan var en suksess ! Etter kort tid hadde lille gul sneglet seg bort på dette nye spennende, og fikk hurtig selskap av nysgjerrige corydoras, og en forveten gurami som ville prøvesmake. har observert at guramiene har vært innom og nappet i agurken også.

Banan er jo kjempefint for snegler pga kalsium innholdet.
sessan
Skal si banan var en suksess ! Etter kort tid hadde lille gul sneglet seg bort på dette nye spennende, og fikk hurtig selskap av nysgjerrige corydoras, og en forveten gurami som ville prøvesmake. har observert at guramiene har vært innom og nappet i agurken også.

Ser du har gitt dem bestikk også, det blir vel kanskje å ha for store forventninger? :P
For store forventninger ? Neida, her ber de bordbønn og vasker hendene før de spiser , så bestikk er bagateller hihi :-P

Og takk til deg som syntes akvariet mitt er fint Ble fornøyd jeg også.selv om det sikkert skjer litt forandringer underveis.
Hehe, nei, hender ble vel kanskje å skryte på dem for masse
Haha! Har de servietter til å tørke seg med også, eller?
Løser ikke banan seg veldig fort opp i vann ?
Stilig, det skal jeg og prøve å gi eplene og kirsebæra! Du må legge disse bildene sammen med akvariet på profilen din, de er jo fine!
Bruker våtservietter, hehe.

Jo det ser ut som om bananen kan bli litt grisete, kommer ikke til å la den ligge til i morgen.

men som snack er det tydeligvis en suksess hos fisker og snegler. Det er jo så mykt å spise
Nå tok jeg ut bananen. Den hadde løsnet fra gaffelen og fløt rundt - og skal si guramiene koste seg !! De svømte rundt den og nappet til seg biter. Men den løste seg fort opp ja, så dette er ikke mat jeg ville latt ligge så veldig lenge. men å ha det oppi når man er hjemme for å ha noe morsomt å se på - det går greit
Ga mine banan her om dagen=) Og da ble det snegleegg på natta ja=)
Banan! ler**
Det må jeg prøve.
Dog får de klare seg uten fest-dekked bord.

mvh
Jeg har også prøvd banan på mine. Og det ble kjempesuksess. Husk å for med en liten bit for bananen går fort i oppløsning og vannet blir grått. Den er jo perfekt for snegler ernæringsmessig. Alle mallene ble helt tullete de også.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap