Storauksjon i Oslo 12. okt (side 6)

Og så var det på tide å vende nesa mot Oslo
Det blir bra. Er lenge siden sist jeg var på auksjon. Men skal ta turen i dag
Sees!
kommer ikke desverre.......... jeg må dra sammen med farmor til onkelen min (( . ken noen som var på auksjonen fortelle meg hvor mye en javabregne kostet?
mvh bernard
meget skyffet
Det var gøy det!!!!!!!

Ble med følgende hjem:
1 stk 105 liter karr
1 stk Fluwal 3+
1 stk lysarmatur
7 poser planter (mista litt planen, men med så mange karr som jeg har nå finner jeg nok plass til alt)
2 stk Ancistrus (stort par)
4 stk Sciaenochromis fryeri ,Ahli (for små til å bedømme kjønn)
3 stk Blågurami (en gul) To hunner og en hann
1 stk Ciklide som sto alene i gangen (fikk ikke være med på auktion da den var alene så den ble gitt bort) , syntes synd på den da den var iferd med å gå tom for vann og lå tynt ann der den sto . Stor en på rundt 15 cm, ukjent kjønn. Spurte litt rundt om hva det var for slag men de forslagene jeg fikk ser ikke ut til å stemme, så om noen har en ide....
Veldig bra auksjon, som ikke tok evigheter.

Med hjem så blei det 5 P. zigzag
1 L134
2 pakker med artemia og fin filter til den ene eheim pumpa mi.

I tillegg så fikk jeg solgt allle kurvciklide ynglene jeg hadde med inn
Veldig bra! fikk handlet masse i dag.
Min første auksjon, så jeg aner ikke om den var bra - eller knallbra sammenliknet med andre. Det jeg vet er at jeg hadde det skikkelig gøy! Og timene gikk fryktelig fort

Så, da sitter jeg her med noe impulsfisk som jeg ikke heeeelt vet hvor jeg skal plassere. Men ha dem - det vil jeg! Hehe. Og masse planter jeg må få under vann også.

Flott auksjon!

Fin fisk du hadde med, Tom. Tenkte hardt en stund, men har ikke noe kar å ha de i....
ElinH
Fin fisk du hadde med, Tom. Tenkte hardt en stund, men har ikke noe kar å ha de i....


Om du skulle finne på å komme sørøver ved en senere anledning og om du har et kar å ha dem i, så er det bare å si i fra
Vi kan ta opp den tråden igjen om et års tid - når akvarierommet mitt står klart Da blir det flere kar, og bedre plass
Plussmedlem
Tom Kristiansen
Veldig bra auksjon, som ikke tok evigheter. Med hjem så blei det 5 P. zigzag


Jasså...så det var du som pressa prisen...

Jeg hadde ikke tid til å være med til slutt, men jeg fikk med meg 10 zigzag
Synes de ble rimelige allikevel.

Og 6 Copella arnoldi ble også med til Lørenskog.
Loomis
[QUOTE=Tom Kristiansen]Veldig bra auksjon, som ikke tok evigheter. Med hjem så blei det 5 P. zigzag


Jasså...så det var du som pressa prisen...

Jeg hadde ikke tid til å være med til slutt, men jeg fikk med meg 10 zigzag
Synes de ble rimelige allikevel.

Og 6 Copella arnoldi ble også med til Lørenskog.

Hehe var nok meg og Solvard her inne på AF som gjorde det, men 100,- for 5 av disse er ikke dyrt ass
ElinH
Vi kan ta opp den tråden igjen om et års tid - når akvarierommet mitt står klart :-D Da blir det flere kar, og bedre plass :-)


Hehe da er jeg nok forhåpentligvis tom for yngel, men det burde ikke være noe problem å få tak i fine eksemplarer i nærheten av der du bor. Er en veldig flott ciklide(ungfiskene mine hadde jo ikke farga ut, så dette kom ikke frem), og ikke minst hardfør og snill mot andre fisker.

Men får jo håpe noen får glede av de ynglene jeg solgte i dag, friske og raske er dem iallefall med stor apetitt på mat. Spes. discusgranulat, tabimin og frossen moina(små dafnier). Dette går ned på høykant hehe.
Jaja, tenkte kanskje du fikk nye

Og ja, det er en nydelig fisk. Men jeg har enten andre ciklider (apistogramma) eller reker i karene mine, og ingen av karene er store nok til å huse to par. Så selv om jeg hadde lyst, måtte jeg la være
ElinH
Jaja, tenkte kanskje du fikk nye ;-) Og ja, det er en nydelig fisk. Men jeg har enten andre ciklider (apistogramma) eller reker i karene mine, og ingen av karene er store nok til å huse to par. Så selv om jeg hadde lyst, måtte jeg la være :-)


Hehe er jo altid slik at man vil ha flere kar, for et år siden hadde jeg 2 kar og nå har jeg 8:P...så litersyken er noe hærk:P

Når var dere ferdige?
Jeg måtte kaste inn håndkleet, kombinasjon hard stol+ gravid dame var ikke optimal
Siden jeg ikke skulle kjøpe noe var det litt trist.. masse fristende coryer, jeg liker jo så godt de langsnutete!
Jeg dro vel rundt klokka sju, men hadde vel ikke hastverk med å komme meg ut, kanskje
Auksjonen var jo ferdig litt over 6, noe som jeg ser som meget posetivt. Når auksjonene varer til både 9 og halv 10 så blir man lei hehe

Jeg ville gjerne være der til slutten, men la igjen kontonummer så pengene kommer vel etterhvert

Ja, klokken 18 var ikke så ille- det var vel målet også?
Plussmedlem
MC Darup
Ja, klokken 18 var ikke så ille- det var vel målet også?

Kl 1800 høres bra ut.
Auksjonariusene PC & co skal ha honnør for tempo.
Og for at pausene kun var 10 minutter (og ikke dro ut i det vide og det brede som de ofte gjør på andre auksjoner...).
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap