Tv i akvariet?

Jeg har et gammelt 6" LCD-tv på hytta som ikke kan brukes lenger på grunn av at det analoge nettet er slukka.
Jeg tenkte at det ville passe veldig bra nede i akvariet (eller helt inntil glasset på utsiden) som en slags swim-by kino for fiskene, hvor jeg kan vise ting som Finding Nemo, Sharks og diverse fiskedokumentarer fra Discovery.
Er det noen her som vet om fiskene ville likt å ha et sånn tilbud? Kan jo hende de hadde vært syns det var morsomt å se hvordan andre fisker har det andre steder i andre verdensdeler.
tror strengt tatt hverken tv'en eller fiskene ville satt pris på om du hadde slengt den oppi akvariet.. det sier seg i grunn selv hvorfor:P
Tja, skal nok isolere det først. eller bare sette det utafor glasset :P
En tv gir fra seg mye blinkende lys, noe som jeg tror fiskene ikke vil like så alt for godt.
en god ide for de som ikke vet hvilken vei de skal se når lyset i akvariet og tv`n står på samtidig
Trodde først dette var en spøk, men... man skal lese mye rart her gitt...

Enig med Bjørn her, det er for mye flakkende og skiftende lys og bevegelser. Jeg tror du ikke vil oppnå annet enn å skremme livsskiten ut av fiskene dine, om du plasserer en slik ting på utsiden inntil glasset.

Ingen god idè etter min mening, altså
var vel mest ment som en spøk når jeg var i litt for godt humør ja sorry
Inaktiv bruker
haha, tv i akvarie....fisk med firkanta auge blir vel den neste tråden!
ler** Kjetilv.
Jeg tror jeg her ville vist en dokumentar for fiskene mine om hva det vil si å være et nattaktivt dyr. Noen av mine maller har ikke forstått dette. De er like aktive dag som natt.
Til dere som ikke skjønte spøken ; Nice One! hehe..
Har to fjernkontrollar i karet eg ,til høgre for posen,bra start det
Ewi
Har to fjernkontrollar i karet eg :),til høgre for posen,bra start det :)
Hvor? Bildet er for lite... Eller var det også en spøk?? ;P
Eller hvorfor ikke Akvarie i TV`n ?
Da har du jo alt du trenger Pausefisk hele dagen....

Mer info her.
Fjernkontroller i akv
Dårlig fotograf,speilrefleks i akv.ruta av stuebord m fjernkontr.på.Sjåast kansje mellom posebunn og temp.stripa.Flau spøk ?
Ewi
Dårlig fotograf,speilrefleks i akv.ruta av stuebord m fjernkontr.på.Sjåast kansje mellom posebunn og temp.stripa.Flau spøk ?
Nei, det må være noe med skjermen min... Kanskje fordi jeg hadde den i karet nå nettopp? ;P Måtte jo prøve... ;D -Neida...
fjernkontrollene ligger oppå det som ligner ei bøtte
guttn
fjernkontrollene ligger oppå det som ligner ei bøtte
Åja... Nå ser jeg det... Knøttsmått...
Prøver på et litt bedre bilde
Hehehe... Hva er det fiskene kontrollerer når de bruker disse fjernkontrollene?
Synes jeg ser en fisk fjernstyre deg for å skaffe seg litt ekstra snadder... ;P
Tilfeldig bekjentskap
© Harald Krystad
Reklame for plussmedlemskap