Er dette lombardoi?

Ble plutselig vitne til en slags egglek mens eg såg Batman på Tv, hehe.
Men når eg lese om Lombardoi her på akvaforum, så er det bere hannane som skal vera gule..?
Ligner på mine Lombardoi i hverfall. De sloss ikke da?
HVis det er slik at hannene skal være gule og ikke hunnene, så sloss de nok bare.
Matsi95
HVis det er slik at hannene skal være gule og ikke hunnene, så sloss de nok bare.

Takk for svaret begge to.
Mener jeg såg egg i munnen deres. Derfor jeg begynte å måpe.
..har forøvrig tatt det opp på film. Vet bare ikke hvordan jeg skal klare å få vist det.
Matsi95
Legg det ut på youtube

[URL=http://cid-b1ee883b849c6b3b.skydrive.live.com/browse.aspx/Filer som ingen kunne tru n%c3%a5ken kunne vera interessert i][/URL]

Funka dette?
tror det, men datan jeg bruker har ikke programmet innstalert, men kan be fattern innstallere det.hadde jeg hatt det programmet kunne jeg sett den.
Matsi95
tror det, men datan jeg bruker har ikke programmet innstalert, men kan be fattern innstallere det.hadde jeg hatt det programmet kunne jeg sett den.

Ok, da venter eg fremdeles på respons på filmen.
Funker som bare det den
Typisk Mbuna oppførsel dette her, måling av styrke og dominans.
Den tredje fisken som blander seg inn er en l.hongi. De to andre er lombardoi.
akvafil
Funker som bare det den :) Typisk Mbuna oppførsel dette her, måling av styrke og dominans. Den tredje fisken som blander seg inn er en l.hongi. De to andre er lombardoi.

Konge.
Ja, har forskjellige Malawi oppi, begynte bere å stusse på lombardoi.
guttn
stilig akvarie:-D

Hehe, jo takk skal du ha.
Har blitt ganske bra bitt av malawi-basillen.
Samtidigt som eg har kar i kjellaren som eg håpe da skal bli yngel i etterkvart.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap