Mødre med kontroll!

Denne videoen viser klart hvem som bestemmer i hjemmet!

De er riktignok usikre på hvem av de to hannene som er faren (hmm???), men hannen skjønner godt når det er på tide å backe ut.

Noe å tenke på gutter????
Tror jeg hadde blitt sånn jeg også, hvis jeg måtte dele mannen med en annen løvinne... ;P
når kvinner blir 400kg av rene muskler og klør på str med cola bokser, da komme rjeg til å passe meg. Men inntil da, så tar jeg det med ro.
Dammed
når kvinner blir 400kg av rene muskler og klør på str med cola bokser, da komme rjeg til å passe meg. Men inntil da, så tar jeg det med ro. :)
Tja... Du kjenner jo ikke meg... Kanskje like godt for deg, det da... ;P
Finnes jo noen edderkopparter (og andre lignende) der hannen etter å ha satt unger på dama hjelper henne ved å legge hodet sitt klart i munnen hennes så hun kan få spist ham opp. Det kaller jeg takknemlig kar
Ok... Der stoppa likheten... stor i kjeften er jeg altså ikke... :O
nja Bixen, ikke alltid like frivillig, men i de fleste edderkoppraser så er hunnen som regel minst 3 ganger så stor som hannen, og de får lyst på litt hankjøtt eller matinga så ja hannen ender som regel som mat eller paring...
Det vet jeg, sånn er det hos sirisser også, men de jeg nevnte gjør det frivillig, det var hele poenget. Det gjør visstnok at hunnen ofte er en oneman girl, så det er egoistiske hensikter.
Hvis dere hører om ei mørk og rund kjerring i bergen som knasker på sin make, så er det altså ikke meg, men denne..
Plutselig så ble det litt ekkelt med edderkopper... :S
Inaktiv bruker
Aggi
Hvis dere hører om ei mørk og rund kjerring i bergen som knasker på sin make, så er det altså ikke meg, men [URLBLOCK1]..

og der døua david gabrielsen av laterkrampe =;-D
Uah, kjenner at jeg får litt (irrasjonelle) frysninger på ryggen
Inaktiv bruker
jeg tror du ikke kommer til dø.

å nei jeg ble bit av sort enke hyl jeg dør fnis haha
Selv om vi mennesker liker å heve oss over "dyr", så innehar vi fremdeles endel av de samme instinktene, etter min oppfatning
Tilfeldig bekjentskap
© Charlotte Ødegaard
Reklame for plussmedlemskap