Akvariekjøp? hjelp

jeg vurderer å kjøpe enten det akvariet på 45L eller 59L på denne siden:

http://www.akvarieudstyr.dk/netshop/listproducts.asp?CID=171

er det noen som vet hvor mye det vil koste å få dette til norge med Moms toll og alle avgifter inkl. frakt og alt...

er det noen som vet om noen billigere plass å kjøpe karr?
Hei.

Det kommer sikker til å bli ein del i frakt ja...
Men det eg ville si, var om at du hadde vore på Tropehuset på Braut å sett ? der har dei nemlig bilige glassakvarium uten pumpe, kolbe osv. Det er kun selve akvariumet og toppglass.

Eg er ikkje heilt sikker på om det blir billigere men, eg tipperat det er verdt å ta turen bort. Billige fisker, mye mat, hyggelige folk, billig utstyr, osv.
her er linken din. Jeg ser at det bare er selve akvariet, ikke noe tilleggsutstyr. Det blir fort mye dyrere når du må kjøpe pumpe, lys, topp, varmekolbe i tillegg, En ser jo stadig tilbud på komplette startpakker på rundt 54 liter for en 5-600kr her i Norge. Det må jo bli billigere.

Jon
har alt ekstrautstyr... hva koster et ca 50L på braud?
Tor Andre Rosland
har alt ekstrautstyr... hva koster et ca 50L på braud?

Eg er ikkje sikker, men det eg er nåkså sikker på er at det koster under 300 kr. Eg skal til Braut ein dag i neste uke, då kan eg sjå på prisane for deg.
Jeg var på Tropehuset i dag. Sjekka litt på priser for deg. eit 43 liters kosta rett over 300 kr.
Om du er på lakt etter Ancistrus vill jeg anbefale deg å ta turen til Tropehuset. Der har de fra 10-15 cm til 45 kr stk.
Om du skal bort å kjøpe akvariumet, så kan du bare komme innom til meg så kan du få dei fiskane og det...
Tropehuset er 5 min unna meg.
Var på Dyrego på Oslo City og hentet et helglasskar på 43L (mål: 50x27x32) til den utrolige prisen 183NOK. Det måtte bestilles, men ble levert samme uke. Så verdt å sjekke om Dyrego i Stavanger kan levere det samme.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap