Ny eheim 2236,oppstart

Kjøpte ny pumpe i går,og i bruksanv. står det at den er klar til oppstart etter og ha kobla slangar.Dette er sovisst ikkje tilfelle!Har gjetta meg fram til kva eg skal ha kvar og kor mykje som skal i "begera" som dannar bøtta.Meinte og ha den ilag med den andre pumpa,ei eheim 2213,slik at den får køyre seg igang ;er dette dumt eller unødvendig?Skal etterkvart take ut 2213-pumpa.Noko anna eg har gløymt,so ver snille og gjer meg merksam på det
Hei Ewi.

Når man skal bytte til ny pumpe er det en stor fordel å ha både den gamle og den nye pumpa stående å gå i karet samtidig en drøy måneds tid. Fjerner du den gamle har du jo ingen "snille" bakterier i det nye filteret ditt.

Et annet godt alternativ er å ta filtermediene i den gamle og flytte over i den nye. Vips ferdig innkjørt pumpe.

Ulempen ved å ha begge pumpene i samtidig midlertidig, er at der kanskje blir vel god vannsirkulasjon hos deg/for fiskene.
Og de praktiske tingene ved plass for plassering av slanger da.

Selv har jeg i slike situasjoner valgt å ha både ny og gammel pumpe i akvariet. Det har fungert helt fint.

mvh
Takk for svaret,eg har greidd og fått alt samla i eitt hol,og ingen vil høyre kva eg sa før eg greidde det!Trur fiske-gjengen min toler at det freser litt rundt øyrene,visst ikkje fe eg finne på noko anna,bruker begge til det har gått seg til,takk igjen for hjelpa
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap