NY! Tropheus klubb i Norge! (side 2)

Hvilke aktiviteter en sånn klubb kan drive med? Kan mann bare komme med forslag her?
Ja dt er jo bare å komme med forslag! Jo flere jo bedre.
Vibsi
Ja dt er jo bare å komme med forslag! Jo flere jo bedre.


Du bør kanskje kreve kvottering av kjønn i styret du da Vibeke?!
hehehe ja ikke sant? Skal prøve å verve flere jenter
badat
Hvilke aktiviteter en sånn klubb kan drive med? Kan mann bare komme med forslag her?

Jeg foreslår hvertfall tur til danmark for en omvisning av Carsten(visst han vil da hehe), eller en tur til tyskland på barsche eller airfish,eller andre troffehimmler.
badat
Hvilke aktiviteter en sånn klubb kan drive med? Kan mann bare komme med forslag her?


Her er det bare å komme med forslag, så avgjør styre hva som er det beste for klubben i styremøte...
Vibsi
[QUOTE=badat]Hvilke aktiviteter en sånn klubb kan drive med? Kan mann bare komme med forslag her?

Jeg foreslår hvertfall tur til danmark for en omvisning av Carsten(visst han vil da hehe), eller en tur til tyskland på barsche eller airfish,eller andre troffehimmler.

GODT FORSLAG!!
Jeg er jente og jeg vil gjerne være med i klubben. Er i oppstartsfasen med Tropheuser, men en klubb som kan hjelpe meg med det jeg lurer på er en klubb jeg gjerne vil være med i.

Men før man går helt over bord er det kanskje en fordel å informere litt om priser o.l??

Mvh Linda
Linda Kristin
Jeg er jente og jeg vil gjerne være med i klubben. Er i oppstartsfasen med Tropheuser, men en klubb som kan hjelpe meg med det jeg lurer på er en klubb jeg gjerne vil være med i. Men før man går helt over bord er det kanskje en fordel å informere litt om priser o.l?? Mvh Linda


Vi kommer tilbake med nærmere informasjon om pris og annen info etter første styremøte som blir holdt i slutten av måneden eller begynnelsen av neste.
Eller sef en tur til tanganyika sjøen!! Hehe det er jo det ultimate men det blir jo en LITT annen prisklasse hehe
Pleier styremøter å bli holdt hjemme hos personer i styret?
Vibsi
Eller sef en tur til tanganyika sjøen!! Hehe det er jo det ultimate men det blir jo en LITT annen prisklasse hehe :) Pleier styremøter å bli holdt hjemme hos personer i styret?


Det hadde jo gått ann å sjekket dette!

Styremøter hos enten hjemme hos de i styret eller en annen avtalt plass...
Men fikk beskjed fra saffen og de at det er vafler der nå neste gang!

Vi snakkes nærmere om akkurat dette på mail i stedet for her.
Tropheusklubben norge
Hei!

Kjempeflott at noe tar på seg å lage en særklubb for oss som elsker Tanganyikasjøens innboere.

Jeg ønsker selvfølgelig å bli med, Jeg har "Prinsessen av Zambia" som hovedfisker i mitt akvarium. Jeg har masse yngel for tiden.

Jeg foreslår at styreleder og kasserer er fra samme plassen/område. da dette er en klubbs viktigeste funksjoner- Del ikke inn klubben i regioner enda. Kanskje senere når den har blitt stor. La de andre styremedlemmene komme fra hvor som helst og hold åpne nettklubbmøter ved bruk av en eller annen form for multioppsett- Legg møteprotokoll ut på nettet for klubbens medlemmer. Føy gjerne til en Blogg.

Stå På Vidar....

Mvh Ikaros
så lenge kasserer og styreleder kjenner eller har kontakt med hverandre gjenom nett, tlf osv så ser jeg ikke grunnene til at de skal bo på samme plass.
jeg er enig med at klubben holdes i en gruppe og ikke deles opp, da dette kan bli mange små grupper, bedre med en stor sterk en mange små.
Hilsen Erik
Vibsi
så lenge kasserer og styreleder kjenner eller har kontakt med hverandre gjenom nett, tlf osv så ser jeg ikke grunnene til at de skal bo på samme plass. jeg er enig med at klubben holdes i en gruppe og ikke deles opp, da dette kan bli mange små grupper, bedre med en stor sterk en mange små. Hilsen Erik


Sier meg enig med deg her Erik, at det er best med en STOR klubb enn en liten, men en oppdeling var bare ment som et forslag på å ha en løsning dersom det dukker opp geografiske problemer.
kan jo se lovende ut detteda ja.. men syntes no at styret bør få dekket en tur til tangyanika først da og sjekke ut fasiliteten først da hehe
Må prøve å få med folk fra alle landsdeler. Dette vil lette frakt av fisk.
badat
Må prøve å få med folk fra alle landsdeler. Dette vil lette frakt av fisk.


Det er bare å gi beskjed dersom du er intressert å være med i styret Badat!
Vidar Alfei
[QUOTE=badat]Må prøve å få med folk fra alle landsdeler. Dette vil lette frakt av fisk.


Det er bare å gi beskjed dersom du er intressert å være med i styret Badat!

Takk for tillitten Vidar. Men har tro på dere unge krefter.
Har det vært fremdrift i etablering av styret, Vidar?
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap