NY! Tropheus klubb i Norge! (side 3)

tror vi begynner og nærme oss noe ja
badat
Har det vært fremdrift i etablering av styret, Vidar?


Det begynner å falle på plass!

Mangler webmaster og 1 vara.
Vidar Alfei
Mangler webmaster og 1 vara.


Hvordan er det med domene, server og program for webdesign, Vidar?
Skal vi prøve å få til .no eller?
badat
[QUOTE=Vidar Alfei] Mangler webmaster og 1 vara.


Hvordan er det med domene, server og program for webdesign, Vidar?
Skal vi prøve å få til .no eller?

Det er under vurdering, men eneste som er problemet med .no domene er at en må være registert i Brreg.

Men det hadde vært bra å få til, men er også vurdert .org eller .net , men dette er styret som må ta beslutningen på!
Er veldig nybegynner, å har ikke fått malawiene oppi karet ennå, men en klubb er allikevell interessant. Ikke så mange fra denne kanten av landet ser d ut som...
Tobmag
Er veldig nybegynner, å har ikke fått malawiene oppi karet ennå, men en klubb er allikevell interessant. Ikke så mange fra denne kanten av landet ser d ut som...


Hei på deg! Jeg er nok ikke fra den kanten av landet du nevnte her. Men jeg kjenner de som er derfra. Det er riktig nok ikke mange men et lite og koselig miljø. De savner nok flere som kan koke kaffe og bake vafler til treffene sine så du er sikkert hjertelig velkommen.

Så du er ikke hel bestemt deg for hva slags fisk du skal ha. Snart dukker det opp noen her så kan du prøve deg på et besøk hjemme hos dem. De har utrolige fine Tropeus og akvarie kan jeg love deg.
Åssen går det meg planleggingen, faller bitene på plass?

Har aldri hatt troffer, men vurderer sterkt å gi dem et forsøk!
akvafil
Åssen går det meg planleggingen, faller bitene på plass? Har aldri hatt troffer, men vurderer sterkt å gi dem et forsøk! :)


Det begynner å komme på plass... men vi kommer ikke til å gi noe mer informasjon ut "public" før etter første styremøte som blir i slutten av denne måneden/begynnelsen av neste.
Det er en del ting som må besluttes av styret sammen, men kan love dere at det blir mye spennende fremover...
Gleder meg til offisiell åpning, og kommer garantert til å melde meg inn i klubben!
Dette blir spennende. Jeg er klar for å melde meg inn. Stå på folkens!!!
kjempe flott med intressen dere viser her! Kan garantere at dette blir en kjempe bra klubb på alle områder... kommer tilbake med mer info etter første styremøte... Følg med!
Glede seg, glede seg, glede seg...
Hej

En sak jag funder på skall ni vara anslutna till NAF ?

Mvh Kjell
Kjell B
Hej En sak jag funder på skall ni vara anslutna till NAF ? Mvh Kjell


Mest sannsynlig blir vi medlem, all informasjon kommer etter første styremøte.
Kan ta meg en tur innpå Illustrator til helgen å prøve å komme med noen forslag til Logo
Noen spesielle farge- og bildeønsker?

Mvh Magnus
Magnusn
Kan ta meg en tur innpå Illustrator til helgen å prøve å komme med noen forslag til Logo ;) Noen spesielle farge- og bildeønsker? Mvh Magnus


Må være ein logo som representerer "Tropheus" , ellers tror jeg de fleste i styret er åpen for det meste...

Kjekt at du vil prøve å få hjelpt oss med logo...
Skjer det noe mer her Vidar eller skal vi vente til etter nyttår?
Fått forslag til Logo?
Vibsi
Skjer det noe mer her Vidar eller skal vi vente til etter nyttår? :) Fått forslag til Logo?


Har vært mye skole i det siste... sitter å leser til eksamen nå også... men heldigvis er siste eksamen tirsdag 16 desember... Så det er godt mulig jeg skal til Bergen den uken, så da kunne vi jo tatt en samling...

Når det gjelder logo er det ikke kommet så mange forslag, men har satt en designer på saken som er en god venn av meg... så det blir spennende å se...

Var synd å høre om fiskene deres... men det er vel sånn som skjer alle som driver med Tropheus.
Her er et logoforslag som er kommet inn.

[External Image]
Den så da ikke så ille ut? Mangler en troffe i logoen etter min mening ;D

Keep up the good work !
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap