NY! Tropheus klubb i Norge! (side 4)

enig med kenneth! ellers var den bra!
skulle vært en troffe med
Det kommer snart en logo med tropheus i. Snakket med han som laget logoen og han hadde laget den som en generell logo uten bilde i midten hvis dere skjønner...
Må bare dele dette kunstneriske stykket med dere

[External Image]
Ser ut som en nazitropheus.. hehe
hehehe lol tror jeg dauer hehehe... men så litt... rart ut ja.. så liksom ikke så ekte ut da.. men den logoen som var førts og sette inn ett bilde der av en troffe???
nazi var vel feil, da hadde den hatt hakekors i stede men at den er nasjonalistisk bærere det meget preg av...

Mobber dere arbeidet mitt!? hehe..
Har hatt vigrid i hjembyen under hele oppveksten, så norske flagg på brystet foruten 17.mai er jeg drittlei av..

Her kommer en logo til dere..

[External Image]
Den var dritt kul!

Sitter du med skjulte talenter Kristian? :p hehe
Skjer det noe her om dagen da?
Er omtrent klart her for lansering! Må bestemme oss for litt praktiske ting før hjemmeside kommer og klubben er klar.
jeg også vil melde meg inn.
Min første tropheus gruppe er bestillt. og jeg gleder meg som en unge til å få de i hus
Mariflyfly
jeg også vil melde meg inn. Min første tropheus gruppe er bestillt. og jeg gleder meg som en unge til å få de i hus;)


Setter deg på intresse listen, så kontakter vi deg når klubben er oppe å går.
Vibsi
[QUOTE=badat]Hvilke aktiviteter en sånn klubb kan drive med? Kan mann bare komme med forslag her?

Jeg foreslår hvertfall tur til danmark for en omvisning av Carsten(visst han vil da hehe), eller en tur til tyskland på barsche eller airfish,eller andre troffehimmler.
He he..i er ALLE velkomne til København,for at se lidt Tropheus

mvh
Carsten
[External Image]
Kirsebær er og blir favoritten min! Har du noen flere vilde bilder Carsten?
Skjer det noe eller var det bare blårøyk?
saffen
Skjer det noe eller var det bare blårøyk?


Hva tenker du på saffen?
om det skjer noe med klubben eller ei....
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap