NY! Tropheus klubb i Norge! (side 5)

Det som skjer er at jeg har vært i kontakt med Norsk Akvarieforbund, har kontakt med en proff webdesigner som vil se på hjemmeside for klubben. Logo forslag kommer etterhvert. Det er mye som skal på plass, men håper å kunne publisere hjemmesiden for at de som er intresserte kan få mer informasjon!
Internettsidene er ikke klar enda, men vi i styret skal treffes på Lørdag og da får vi vurdere om vi skal sette i gang før websidene er klare...

Kommer tilbake med mer info i løpet av helgen!
Vil også være med her

Hvis du har behov, så har jeg erfaring innenfor webdesign men ser du har satt en profesjonell på saken! Rop ut om det skulle være noe
Har en på saken, men har ikke fått tilbakemelding enda...

Dersom du har noen forslag/tips å komme med så send meg gjerne en epost!
Hvordan går det med klubben?

Hilde
Webside kommer!

Men inntil den er på plass så kan dere som ønsker å melde dere inn i Tropheusklubben Norge melde dere på til mailadresse: tropheus.norge(a)gmail.com , bytt ut (a) med @

Legg igjen:
- Navn
- Adresse
- Postnummer
- Poststed
- Telefonnummer

Skriv gjerne litt om hva du kunne tenke deg websiden til klubben skal inneholde, gjerne tips til design.
Tips, bilder, informasjon osv. som dere syns bør legges ut på hjemmesiden kan sendes til tropheus.norge@gmail.com

Siden de fleste er i feriemodus enda, så publiseres ikke hjemmesiden grunnet at den ikke er ferdig. Men kommer og da er det viktig med innspill fra andre om hva som bør vere med på denne siden.
Det må nesten Vidar svare på, for eg lurer på det selv også
Hyggelig med respons fra dere!

Blir styremøte i Bergen om kort tid der vi får avgjøre hvor mye som skal gjøres med tanke på internettside og hvor mye en bør bruke av midler på dette nå i startfasen.

Kommer tilbake når møtet har vært...

Men kom gjerne med tips og forslag enten her i tråden eller på epost som nevnt ovenfor.
Den helgen i 2008 ble viss til tre år. Men satt her å småtegnet på fisker en dag hvor jeg lengtet etter å få akvarie igjen. Mens jeg satt å tegnet på en tropheus så kom jeg på denne tråden. Så skissingen ble til litt småputling her og der og endte opp med denne.

[External Image]

Vet ikke hvordan det går med klubben. Men ville bare slenge ut denne her

- Magnus
Det så veldig bra ut.

Vil si at dette er den beste tegningen som er publisert knyttet til denne klubben.
Er denne tegningen noe du kunne godtatt hvis vi ønsket å bruke denne som logo?

Send meg gjerne en e-post om du ønsker det.
Ønsker dere lykke til i oppstart av ny klubb Jeg jobber med en hjemmeside som heter www.akvarist1.com dere kan se på denne og siden til www.mossakvarieklubb.org disse sidene er veldig enkle å forstå, og ikke minst rimelige å ha i drift.

MVH Elisabeth
hei hei.. er dette oppe og går? i så fall vil jeg gjerne være med =)
Er ikke helt klart enda... Kommer nærmere info.

Vi trenger noen til å lage hjemmeside, kasserer, styremedlem/oppdrettsansvarlig og nestleder. Ta kontakt på mail om noen kunne tenkt seg et av styrevervene.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap