Aquaark - stortreff for medlemmer og storauksjon 14 - 16 november 2008 (side 4)

Ronny har bursdag på Fredag.Det blir satt fram gavebord og premi til den som gir den morsomste gaven.

Jørn
Da har fordragsholderene begynt å ankomme
Håvard Støre Andersen ankom i dag og begynner sin aklimatisering til stortreffet. Vi vet jo alle hvor viktig aklimatisering er.....
1 dag igjen !!!
Da er det under 24 timer til det hele braker løs.

Folk og foredragsholdere har allerede begynt å komme, så de neste 72 timene blir hektiske.

Er det noen som trenger å få kontakt med oss: TLF 95125029
Da var den store fordrags dagen over, og hvilke foredrag....

Erlend Bertelsen viste oss bilder fra sin siste tur i Peru, Håvard Støre Andresen kom opp med 2 foredrag, akvascaping i mallekar og et rekeforedrag somviste oss 2 helt nye verdener med sine fantastiske bilder.

Norman Behr demonstrerte sin enorme kunnskap om grenmaller og at denne mallen blir å finne i mange akvarier fremover er det ingen tvil om.

Ingo Seidel sitt foredrag om L-maller ga malleverdenen er helt nytt perspektiv og mange lært svært mye av dette flotte foredraget med et enormt utvalg av flotte bilder.

Kveldens serverering med koldtbord og annet falt i smak med Koldtbord fra Mathuset i Skien.
Vi kan vel si det slik at flere får nyte denne m aten på storauksjonen også. Himmel og hav så mye mat....

Det vil komme masse flotte bilder fremover, så fortsett å følg med på tråden
Takk.
Det sier vel litt om kvaliteten på foredraga når jeg forteller at Håvard ble innvitert på stede av Ingo til å holde foredrag under de Tyske Catfish dagene til neste år.At Ingo fant maller her som han har lett etter i flere år var jo også morsomt.
Erlends foredrag om maller fra Peru håper jeg mange flere får høre.
Normann og Ingo holder utrolig lærerike foredrag.
Jeg vil benytte annledningen til å takke alle for et kjempekoslig treff.
En takk til Stian og Carina som overlot førstepremien til meg.Skal bli morro med et saltvannskar til.........
Dette var vårt første treff og det vil bli en knallhard evaluering over hva vi kan gjøre bedre/annerledes,så gi oss tilbakemelding med konstruktiv kritikk.
Send oss en mail.
Takk til Elisabeth(beklager at det ble litt rot med fisken din hjemme hos meg)
og Roger Hermansen som hadde tatt turen helt fra Vestlandet med masse luksusfisk.
F:Rødvin på senga er obligatorisk på sånne treff.

Jørn
Hehe, for en underholdende tråd!
Tusen takk for en fantastisk opplevelse til AquaArk og alle som bidro til denne faglige helgen etterfulgt med Auksjon.

Jeg møtte mange hyggelige mennesker og fikk en god dose med nytt faglig innhold av Nasjonale og Internasjonale foredragsholdere.

Selv har jeg aldri vært på en auksjon før, jeg fikk med meg L-Maller, Sumatrisk Tigerfisk, Skjell og faglitteratur. Samt en masse gode nye ideer.

Jeg ønsker å takke alle jeg møtte - samt arrangøren med ett vellykket opplegg. Dette kommer jeg garantert til og delta på igjen.

Mvh
Geir
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap