Spørsmål angående hjemmeside og frontpage

Jeg har nå en 123 hjemmeside men er ikke helt fornøyd med den, Den gir for få muligheter, og man kan ikke opprette undersider.

Min gamle hjemmeside redigerte jeg med Frontpage. men nå støtter ikke den plassen hjemmesiden ligger på Frontpage lenger. Så jeg har ikke fått gjort noe med siden det siste året. Synes det er trist for jeg likte godt denne siden.

Men jeg har ikke frontpage på denne pcen, og jeg har glemt hvordan det brukes. Dyrebo,net kommer til å bli sagt opp siden det er for dyrt å betale for en side som jeg ikke kan bruke.

Men har noen tips til program som ligner på Frontpage til å lage sider med? kan jeg fortsette med Dyrebo siden, eller bør jeg lage en ny? Og hvilken webhotell er å anbefale? Jeg trenger masse bildeplass.
Piczo er jo laget for å kunne ha mange bilder, og det koster ingen ting:p Men driver du "seriøst" med salg av ett eller annet eller noe annet, anbefaler jeg det ikke, men bare for en blogg er den helt grei. Man kan bruke HTML der om du forstår deg på det.
Program
Adobe Dreamweaver er det endel som bruker, men koster vell endel kroner også.

Det er nok forresten også lurt å lære seg å bruke et FTP program for å overføre websidene fra datamaskinen din til webserveren. Greit å ikke være avhengig av at webserveren har spesiel-programvare kjørende for å kunne ta imot data fra Frontpage (er veldig veldig få steder som har dette).
hadde helt glemt denne tråden,

har fått laget meg hjemmeside et annet sted, og bruker frontpage til redigering og opplasting.

www.britas-hunder.net
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap