Hjelp til forseiling av mørtel på isopor bakrunn

Jeg har skåret ut min egen bakrunn av isopor og forsteinet denne ved hjelp av mørtel , dette ble sinnsykt bra men problemer er at mørtelen løser forsiktig opp i vann, dette er jo trist og ikke minst usunt for fiskene jeg hadde tenkt å ha i ... er det noen her som har et tips til meg om hva jeg kan bruke som forseiling eller lignene som gjør at den ikke smuldrer opp for meg.

alle svar på forhånd takk
Siden ingen har svart deg så kan du kanskje kikke i noen av disse trådene og se om du finner svaret på det du lurer på der.
Kenneth sokn
Jeg har skåret ut min egen bakrunn av isopor og forsteinet denne ved hjelp av mørtel , dette ble sinnsykt bra men problemer er at mørtelen løser forsiktig opp i vann, dette er jo trist og ikke minst usunt for fiskene jeg hadde tenkt å ha i ... er det noen her som har et tips til meg om hva jeg kan bruke som forseiling eller lignene som gjør at den ikke smuldrer opp for meg. alle svar på forhånd takk


Har vert inne på en lignende tanke, tenkte å forsegle med en eller annen drikkevannsgodkjent epoxymasse blandet med sand. Om du finner noe som fungerer vil jeg gjerne høre om det .
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap