Sølvi sine coryer og litt til :) (side 163)

Typen jeg har er "Dr. Bassleer Biofish Food XXL tropic" og forstod det slik at dette er basisfôret, mens alle de andre variantene skal brukes i perioder. Fikk med meg noen vareprøver av det "Forte" typen du har fra Haakon i fjor og fiskene gikk bananas av det, den "Garlic" typen var spesielt poppis hos corydorasene… Venter på denne "Tropic" i enmindre størrelse nå da XXL er litt stort til yngel, så snart dukker det opp en 10kg med str L, Medium var litt vell lite synes jeg.
Er medium jeg har nå og akkurat passe til dissen munnene,men tror nok jeg ville bestilt large nestegang til litt større fisker .
Utrolig poulært i allefall og kommer nok til å prøve ut Galic og nå jeg bestiller en eller annen gang.

Fant ikke den Tropic på hjemmesiden deres så fikk ikke lest noe mer om det.

Sender deg forøvrig en mail
Imponerende tråd Sølvi skal prøve å følge med...
Takk skal du ha Adina og velkommen innom tråden min

Må bare si at jeg var innom tråden din og ,du verden for noe store og imponerende kar og fisker du har.

Mine blir jo miniatyraktig i forhold he he, men så har vi jo vidt forskjellige fiskefavoritter også da .

Håper du titter innom her i an og vann ,kjekkt med nye folk og



Nei ,nå blir jeg bare mer og mer oppgitt,fikk beskjed om at karet alikevel ikke hadde kommet i dag .Så nå blir det en ny runde med ventetid og ikke skikk på noen ting som står på vent for å bli plassert div. steder.

Æsj og usj ,skikkelig nedtur for å si det mildt
Jeg vet alt om venting på akvarier (og reoler), så du har min fulle medfølelse, Sølvi Vi får krysse fingrene for at det kommer i neste sending.
Ja det var det da ,venter på tilbakemeldig om hva som har skjedd .
Krysser fingrene her også, det er jo ikke manglende levering som er hovedproblemet, det er alt stresset med midlertidige løsninger! Håper den biten går bra hos deg!
Takk skal du ha Linda ,midlertidige løsing her i huset går mest på manglende plassering av fik,planter mm. alt går liksom på halv åtte føler jeg.

Har forresten fått beskjed på at det var sendt ,men levert feil plass ,makan til tull .
Det ser ut som du er en magnet for oss østfoldinger Litt morsomt å se at det er så mange herfra som følger deg.

Men du så kjedelig at karet ikke var kommet ennå. Hva er det som er problemet dems? Håper du klarer å holde sånn rimelig greit ut i ventetiden da.
Første gang var det knust ved ankomst ,denne gangen levert til feilt sted .
Har nå blitt garantert levering på fredag igjen,så da er det bare å krysse fingrene for det.
Nå tør jeg nesten ikke regne med det ,får ta det som det kommer.
Usj, så utgjort. At de ikke kan levere til rett adresse en gang. Hørte forresten webzoo hadde fått en stor levering av kar i 50-60 literen og halvparten knust fordi det var stablet dobbelt så mye som det skulle på pallen. Så det ser ut som det kan være et gjentagende problem om dagen jo Men alle gode ting er jo tro
Rett adresse eller rett land

Ja det ser ut til at det ikke skal være så lett å akvarier i hus både på den ene å andre måten.

Får satse på at alle gode ting er 3 jeg da
Litt bilder til en avveksling C121 og Eques



[External Image]

[External Image]


[External Image]
Plussmedlem
Virkelig flotte bilder av to veldig fine arter
Takk skal du ha Anders og ja, det er noen utrolig fine coryer om jeg selv skal si det



Det ble ikke så mangel yngel av Weitzmanieggene,tror jeg kan telle 3-4 stk. og det er ikke all verden.

De er i gang igjen nå ,har plukket hele 2 egg he he ,men skal snart ut døra og da spørs det om det er noen å plukke når jeg kommer hjem igjen . Disse er som sagt ram til å spise sine egne egg og å gjemme de fantastisk godt.
Nå har jeg allerede rasert bonsaitreet mitt så da jkan jeg like gjerne bare rote videre for å finne noen.
Ingen egg å plukke da jeg kom hjem
Men har funnet 6 yngel så det er jo litt bedre da
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap