Sølvi sine coryer og litt til :) (side 62)

Og jeg er jo fra Trondheim og bor rett ved akvariet.
Hehe.

Må bare skyte inn om de orange laserne. De må jo ha en rakket montert en eller annen plass. 10 ganger mer energi enn Northug og resten av OL troppen.
Men gøy med litt liv i karet da.
De har faktisk flyttet sammen med sommerfuglciklidene mine nå.

Snx Sølvi. Natt nå.
He he


Godt å høre at du er fornøyd med de oange laserne Espen .
Håper det går fint å ha de sammen med sommerfuglene.
7 små Adolfoier har vært ute på flytur i dag og er nå til akklimatisering .Så nå er Adolfoier endelig kommet hit til meg også,utrolig søte disse små

Glemte bildet

[External Image]
De er kjempeflotte disse Adolfoiene, de står høyt på ønskelisten min også
De har stått en stund på min liste og ,så er veldig fornøyd nå
Har akkurat sluppet de løs i karet ,så nå håper jeg de snart får litt mer farge på seg.
Takk for handelen.
Hei!

Såg godt å se at alle overlevde turen. Var litt redd for at vannet skulle bli for kaldt :S

Bare å vente litt, så kommer fargene skal du se
Ja jeg var veldig lettet da jeg kom hjem og fikk pakket de ut og så at de var i live
Vannet var litt kjølig riktignok men det kan jo ha med at jeg hadde en halv times tur å gå hjem igjen. Hadde en termopose til å frakte de i men det er jo rimelig kaldt ute.
Takker for hyggelig handel Magnus

Nå er de i full gang med å utforske karet sitt og rote ettter mat

De går i samme kar som 6 voksne CW023 og disse blir jo monsterfisk i forhold

Legger nok ut bilder av de når de har fått litt tid på seg.
Adolfoi
Gratulerer Sølvi.
Synes disse adolfoiene vokser tregt sammenlignet med Paleatusene.
Men så finnes jo ikke paleatusene nervøse og er alltid fremme når maten kommer. Adolfoiene er litt mer skvetne og venter til "faren" er over.

Hvor mange er det du har skaffet deg?

Takk skal du ha Espen, kjøpte 7 stk. Det er nok lenge til disse blir kjønnsmodne ,men så er det jo kjekkt å kunne følge de videre på veien og se de utvikle seg også.
Håper de kommer til å være mye fremme .
Fikk du dem tilsendt med fly? Oj... var det noen billig fornøyelse da?
mona o
Fikk du dem tilsendt med fly? Oj... var det noen billig fornøyelse da?



Det hadde litt dyrt hvis de skulle sendes på vanlig måte ja.
Men nå var jeg så heldig at faren til han som solgte de ,skulle på jobb her på Sotra og han var så snill at han tok de med i kofferten
Grattis med nye coryer, Sølvi. De var ikke store kroppene nei! Men noen nydelige små nurk.

Magnus: hva slags cory er det du har i avataren din? Den var flott!
Får fore de godt så vokser de nok til etterhvert

Tenkte jeg skulle få tatt noen bilder av de i karet med det er helt umulig.De vrimler i et sett i strømmen fra utblåseren på pumpen.dette er jo helt vanlig i nye omgivelser da men de må jo jo bli helt utslitt stakkerne.
Sølvi Gullaksen
Oi,oi ,oi dette er jo bedre enn julaften dette med tanke på godord osv.. Blir utrolig glad for dette og inspirerer skikkelig til å fortsette og kanskje bli litt flinkere til å legge in bilder av fiskene mine, tusen takk :) Er du i Bergensområdet er du hjertelig velkommen til å ta turene innom for en titt og fiskeprat . Ellers har sønnen i huset funnet seg en jente i Trondheim og reiser stadig vekk en tur der. så om jeg har noe for salg som du ønsker så kan jeg nok bestikke han til å ta noen fisker med på reisen ;)



Åhh, jeg kunne nok ikke fått en bedre beskjed en mandagskveld!!

Jeg krysser fingrene for at dine coryer legger masse egg, sånn at det kan danne seg en liten cory-koloni her oppe også!!
Mulig du stusser litt nå, men jeg fant igjen min gamle profil her inne også. Rart hvor mye man finner blandt gamle papirer

Jeg er altså Dalma-Pia, men Anita er jo navnet mitt og da synes jeg det er like greit og bruke det
He he greit med positvie ting ikke sant
Har for øyeblikket yngel av orange laser og green laser og kanskje noe Weitzmani.Men disse er små så det går nok noen mnd. før de er salgsbare om alt går bra.Har allerede bestillinger på green laserne så håper de legger flere egg etterhvert

Ang. navn så endret jeg også mitt for en tid tilbake da jeg synes det er greiest med et navn å forholde seg til
Tar du imot bestillinger Sølvi Da vil jeg ha flere weitzmani etterhvert
Skal ha deg i tankene Ane om det vokser opp noen
Tror det er noen småttiser i foreldrekaret og noen egg har begynt å klekke dag.
Et par bilder av Adolfoi-ungdommene. De er fremdeles helt hyper så måtte nytte sjansen til å ta bilder mens de var opptatt av spise


[External Image]


[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap