Hva koster corydoras trilineatus i butikken? (sånn ca)

Vet at det kommer an på butikk etc.
betalte 75-80 kr stykk for mine vf. dette var på tropehagen, og de er jo ikke akkurat kjent for å være billige. men noe i den duren
Ok Jeg vet liksom ikke om jeg skal kjøpe av privat person eller i butikk. Man har vel egentlig ingen "garantier" om man kjøper dem i butikken heller..
SalmonSushi
Ok:) Jeg vet liksom ikke om jeg skal kjøpe av privat person eller i butikk. Man har vel egentlig ingen "garantier" om man kjøper dem i butikken heller..


Slik jeg leser ditt innlegg føler du det usikkert å kjøpe fra privat person. Slik ser ikke jeg på det. Det er tryggere å kjøpe fisk som er oppvokst i den bakteriefloraen som vi har i Norge. Importert fisk får ofte problemer ved bytte av den bakterieflora de er vokst opp i og den som er i Norge. Mindre sykdomsproblemer og ofte frisk å fin fisk ved private kjøp.
Ser den.

Men det kan noen ganger være problematisk å forholde seg til en "privat" selger, dårlig, treg kommunikasjon etc.. Og så må man avtale tid, finne frem til riktig sted osv.. Litt enklere å bare stikke i butikken å kjøpe det man vil ha.

Men om prisforskjellen er så vesentlig, er det kanskje verdt det å handle privat.
Dahlsdyreriket tar kr: 59 for store:
Her i Rogaland får vi kjøpt VF Corydoras Trilinetus til 20 kr stk. Men da kommer de rett fra Sverige. Alle fisker er billige hvis vi kjøper der.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap