Noen som har erfaring med ancistrus l107

Hei, holder på å kjøre inn et 260 selskaps kar sammen med mine to døtre. Vi var på butikken og de falt veldig for noen ancistrus L107, (butikken hadde fått yngel så disse var små og søte...3-5 cm)

Noen som har noe erfaring med disse ?

Vi gleder oss til fortsettelsen....
Hei donadoni
Da har du vært på Aquazoo og kjøpt fisk. Det er jeg som har levert L-107 yngel fra eget oppdrett til dem ;o)

Ikke så mye forskjell på å holde denne arten enn vanlig Ancistrus sp.
Største forskjellen er at L-107 foretrekker lavere pH ved lek/oppdrett.
Det går fint å holde dem i pH på 7, men hvis du skal ha lek på dem bør du senke pH'en til 5,5 -6.
Rolig art som ikke plager andre. Spiser alt de får. Mine voksne får TabiMin, Discus bits og diverse sorter frossent for.

Syns den mørke fargen kombinert med de store hvite prikken gjør dem til en av de peneste Ancistrus artene. Håper du får mye glede av dem.
Lykke til videre med dem!

Mvh
Frode
Frode Storheim
Hei donadoni Da har du vært på Aquazoo og kjøpt fisk. Det er jeg som har levert L-107 yngel fra eget oppdrett til dem ;o) [URLBLOCK1] Ikke så mye forskjell på å holde denne arten enn vanlig Ancistrus sp. Største forskjellen er at L-107 foretrekker lavere pH ved lek/oppdrett. Det går fint å holde dem i pH på 7, men hvis du skal ha lek på dem bør du senke pH'en til 5,5 -6. Rolig art som ikke plager andre. Spiser alt de får. Mine voksne får TabiMin, Discus bits og diverse sorter frossent for. Syns den mørke fargen kombinert med de store hvite prikken gjør dem til en av de peneste Ancistrus artene. Håper du får mye glede av dem. Lykke til videre med dem! Mvh Frode

Hei Frode,

det må jeg si imponerende rett til mannen som har levert dem. Har ikke kjøpt noen enda for jeg ville sjekke først om vi kunne ha dem i karet våres. Sjekket websiden din også den imponerende !! Håper vi kan handle noe hos deg i fremtiden.

Hilsen Trond
De passer i de fleste vanlige selskapsakvarier.

Det er bare til å se på siden min. Legger ut det jeg sleger der.
L-107 selger jeg bare til Aquazoo, så de må du kjøpe der.

Frode
ja har bestilt 5. men vil være sikker på at det er balanse i akvariet før de flytter inn. vanskelig dette her, leser en må vente over tre uker, hmm

bestiller noen av zebraene dine når de er i gang igjen.

Trond
zebra'ene i gang igjen ? De holder på hele tiden :o)

Har 40-50 stk gående nå. De største kan jeg sikkert selge av.
De er sikkert rundt 3,5 cm.

Du får bare gi meg en lyd når du ønsker deg noen, så ser vi hva jeg har.

Frode
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap