Eplesnegle egg, hva gjør jeg nå?

Har søkt litt rundt og fant ikke noen fremgangsmåte.. Fikk sjokk da jeg fant en klump med snegleegg under armaturen... Over vann...

Noe spesielt jeg skal gjøre eller bare la de være der? Ordner det seg selv eller må jeg flytte det og alt sånt? Noen fremgangsmåte?
Grattis med eggklaser. De kan bare la den henge der den er hvis den ikke henger rett i lyset for da tørker den ut. Det kan ta alt fra 10 til 30 dager før de klekkes. Det kommer an på fuktighet og varme. Lykke til.
Nei sett deg ned og se på...hehe
Neida etter en stund klekkes sneglene og dem drar seg ned mot vann flaten. Etter en stund har du Mange eplesnegler......
du burde ta ned klasen og legge den på en frittflytende isoporplate. du tar vekk klasen ved å fukte fingrene i akvariet, føre fingrene forsiktig over eggeklasen og rundt toppen av klasen. du fører klasen forsiktig rundt omkring på dekkglasset og når den løsner og detter ned i hånden din. legger du den på isoporbiten. så kan du trygt løfte på lokket uten at eggene detter ned og drukner. håper det har vært til hjelp.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap