Ancistrus yngel=)

Inaktiv bruker
har fått yngel på ancistrus og lurer på om noken som har tips?

jeg har tenkt å ta di ut av akvarie, men korti bør jeg gjøre det?
fekk di i dag; 13 november
jeg skal legge di i ei plastik kasse jeg har kjøpt i fra europris, skal ha luft stein og skifte vann kvar dag...

mat skal jeg ha kokt salatblad og pellets.

takk for alle svar og btw dette er mitt første kull på noen fisk så jeg er ganske nybegyner i dette;D men har lest ein god del om ancistrus og annen fisk.
Inaktiv bruker
gratis med yngel

hei zantoko du kan jo bare la vmglene vere med foreldrene det gjør jeg når mine ansistrus har yngel
Inaktiv bruker
david g
gratis med yngel hei zantoko du kan jo bare la vmglene vere med foreldrene det gjør jeg når mine ansistrus har yngel


takk og ok;D
di blir ikkje spist altså?
Inaktiv bruker
dem blir ikke spist så lenge det ikke er andre store fisker i karet, som spiser det som dem får i munn liksom... for alt for små ancistruser går ned uansett, selv om dem kan låse brystfinnene liksom..
Inaktiv bruker
scalare, kulhii, kileflekkrasbora, guppy, ancistrus of course noken av desse som kan bli sett på som drapsmaskin på yngelet? scalarene er ca 5 cm i høyde
Inaktiv bruker
scalarene tar dem, garantert... de er ikke snaue, å ancistrus yngel er ikke store i førsten så..
om du skaffer deg et eget lite oppvekstkarr for ancistrus, så vil du få flest overlevende bare putte hannen å hula oppi der når han har egg i hula
det vil nok overleve noen sammen med scalarene også, men det vil nok dø endel ja..
Ancistrus yngel er jo utrolig gode til å hjemme seg så noen heldige vill overleve...

men er enig med Vegar Haugerud, ikke ha de i sammen med scalerer nei...
vil blå og gullgurami ta ancistrusyngel?
Inaktiv bruker
Elka
vil blå og gullgurami ta ancistrusyngel?

vist scalarene mine kan ta di så tar nok guramiene dine di og
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D. Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap