"plastboks" til hjelp ved fanging av fisk.
Postet 16.11.08 kl 21:05
Jeg så en slik i dag når jeg var på tropefisk for å slenge inn en bestilling på artemiaegg (kanskje de kjapper seg med å få den inn igjen når de har bestilling liggende... det er da lov å håpe!) Det var dagens digresjon, ja.
Her er i hvert fall linken :)
Her er i hvert fall linken :)
Postet 16.11.08 kl 21:08
Takk elin.
Aha, "Fiskebeholder til oppsamling". Hvordan kunne jeg gjette på et slikt navn. Har ikke fantasi nok.
Tusen takk ElinH!
Det er så "komlete" med hov, pose med vann, jakten på fiskene når jeg skal fange disse at et slikt hjelpemiddel hadde vært kjekt.
mvh
Tusen takk ElinH!
Det er så "komlete" med hov, pose med vann, jakten på fiskene når jeg skal fange disse at et slikt hjelpemiddel hadde vært kjekt.
mvh
Postet 16.11.08 kl 21:16
Postet 16.11.08 kl 21:19
Postet 16.11.08 kl 21:32
Jeg har en sånn, kjøpte hos Webzoo for lenge siden. Den er uunnværlig
Jeg bruker den også til akklimatisering av fisk, tømmer posevannet og fiskene i den og henger den da på innsiden av karet. Så tar jeg ut litt vann fra boksen og tar oppi litt fra akvariet osv. Mye enklere og bedre enn de klønete posene
Jeg bruker den også til akklimatisering av fisk, tømmer posevannet og fiskene i den og henger den da på innsiden av karet. Så tar jeg ut litt vann fra boksen og tar oppi litt fra akvariet osv. Mye enklere og bedre enn de klønete posene
Postet 16.11.08 kl 23:40
Postet 17.11.08 kl 07:43
Jeg vant en slik på en auksjon eller klubbmøte en gang. Følte meg veldig snytt over å få en "fødekasse" uten ventilasjonshull.
Men siden har jeg funnet ut at den kan brukes til akklimatisering, eller hvis jeg må studere syk fisk på nært hold, o.l.
Men det er jo en duppeditt, egentlig. Hadde livet mitt vært fritt for duppeditter, så hadde det ikke vært noe akvakaos... ;P
Men siden har jeg funnet ut at den kan brukes til akklimatisering, eller hvis jeg må studere syk fisk på nært hold, o.l.
Men det er jo en duppeditt, egentlig. Hadde livet mitt vært fritt for duppeditter, så hadde det ikke vært noe akvakaos... ;P
Postet 17.11.08 kl 10:04
Postet 17.11.08 kl 13:35
Postet 17.11.08 kl 13:38
Postet 17.11.08 kl 13:43