Blaut på beina... ;) (side 6)

den ser unektelig hysterisk morsom ut og så lenge den ikke lider, så er jo alt vel (med mindre man avler på det - er den misdannelsen arvelig?)
Ser ut som at den har gått på trynet inn i glasset litt for mange ganger :P
Tok oss råd vi - jule- og bursdagsgave fra oss til oss!

Hehe, han ser unektelig en smule crashet ut!

[External Image]

Men vi kjøpte noen til...

[External Image]

[External Image]

Foreløpig går mopsen sammen med de andre da de er så små, men skal ut før de blir kjønnsmodne. Aner ikke om defekten er arvelig, de lærde strides...
Litt mer zebra:


Behøver ikke å være mops for å være tøff i trynet!

[External Image]

Og de er utrolig søte!

[External Image]

Og flinke til å prøve å gjemme seg...

[External Image]
deres er jo ute og farter rundt jo man hører jo om folk som har store grupper med denne fisken som aldri ser den :p
Må korrigere
Jeg rotet med datoer, Nina... atroene er 5 mnd den 11. mars, så de er store nok til å dra ut i verden da. Men jeg har ikke noe imot å ha babyene mine en måned til om det blir for tidlig for deg altså

tenkte jeg bare fikk si fra
Vi har 9 totalt, og de går sammen med en stim dvergkardinal, en liten ancistrus samt ei utstillingsguppyfrøken. Det virker som dvergkardinalene har en beroligende effekt på zebraene. Ellers er vi så sleipe at vi har lagt en del små røtter de kan gjemme seg i helt fremme ved frontglasset. En liten haug i hvert hjørne fremst, og jeg er vrang og forer kun midt i karet helt fremst.
Blir absolutt ikke lei meg om de kommer tidligere jeg asså Elin!
Da har vi nok en avtale sånn i midten av mars
*Gledeseg!*

Vente, vente, vente..... er det snart mars nå? :S
Om en liten stund.

*trøsteklapp på ryggen* hehee
Du har utrolig mye spennende fisk Må finlese tråden din i morgen kjenner jeg
Fikk du fler av de nusselige gobyene dine sånn at du kan drive med oppdrett?
Har 5 stykker, men å håpe på å få til oppdrett på dem er vel en tanke ambisiøst.... Aner ikke hva de krever for å yngle.
En mann og en dame bør holde :P
mann, dame OG vann, kjetil :p
Hehe ;)
Se her!
Trå tel og fiks oppdrett sjøl!
Men jeg vil ha sånne søte gobyer :P
hehe, hadde slått til jeg, men å komme seg til arendal uten bil er litt av et prosjekt... hva slags vannverdier går de i forresten?
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap